Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

> De som aldrig sprungit förut

Finns det verkligen sådana människor om vi undantar de som har något fysiskt handikapp som hindrar? Hur ser uppväxten ut då?

Visst kan det vara så att man inte sprungit på länge pga. kontorsjobb och mystiskt bilberoende me

Jag vet inte om jag anser påtvingat springande i skolan som att det räknas?
För de flesta är säkert aldrig ett starkt ord, men kondition är ju en färskvara säger man ...
Men jag kan ta mig själv: Jag har ägt joggingskor och jag har tränat diverse olika s

Hej alla, tack för svar!
Benen var fortfarande lite trötta, så avbröt joggingen igår och gick snabbt resten av tiden, fick rejält med blodcirkulation på ett skonsamt sätt och stretchade noga.

I morse var vilopulsen normal (58 slag) så jag har bestämt at

Jag har startat med löpningen mha det programmet, de har fortsättningsprogram också som jag jobbar med nu!
I forms program har fördelen att man lätt kan både skriva ut och se hela, marathons program är nog proffsigare i sitt upplägg men där får man titta

Oj, jag länkade fel H: nää, inte att jag ska börja springa 1 minut:D

kolla här istället: http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=926&a=1257

det tänkte jag att köra...

Det är samma som jag följer just nu. Jag tycker det är skönt att ha ngt att följa i grunden, sen följer jag inte det slaviskt. Jag byter ut "löpning i hårt tempo" mot lite fartlek, eller lite annat. I helgen kommer jag att byta ut 30 minuter löpning i str

12