Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:59Hm ... ngn länkade till en sida med diskussion om alternativa cykelkläder, där just ridkläder föreslogs som snyggare alternativ ...
Hur mkt har du prövat (känt på) ridkläder, vet du vad det är för material i dem? jag antar att bara för att en del ser ut
Hm ... ngn länkade till en sida med diskussion om alternativa cykelkläder, där just ridkläder föreslogs som snyggare alternativ ...
Hur mkt har du prövat (känt på) ridkläder, vet du vad det är för material i dem? jag antar att bara för att en del ser ut
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:05Raffset?
Raffset?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:06neverknow ... 😀
neverknow ... 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:09I Kavalleriet hade vi bara kronans kalsingar och det är klart att det kan kallas raffset beroende på vem som är i dem.
Jag körde med cykelbrallor!
I Kavalleriet hade vi bara kronans kalsingar och det är klart att det kan kallas raffset beroende på vem som är i dem.
Jag körde med cykelbrallor!
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 10:52Inställningen "Alla andra är dumma och jag är smart" brukar oftast vara lite dum 🙂
Inställningen "Alla andra är dumma och jag är smart" brukar oftast vara lite dum 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 11:09nu är det ju så att hästen kommer först. bra meterial går förs och främst dit.
sen är det ryttarens säkerhet.
efter det kan man börja leta efter utrustnng som gör att du svettas mindre.
nu är det ju så att hästen kommer först. bra meterial går förs och främst dit.
sen är det ryttarens säkerhet.
efter det kan man börja leta efter utrustnng som gör att du svettas mindre.
Quote from Bertil Nolheim on 4 April 2008, 12:46Att ha bättre ventilation i cykelhjälmen skulle nog göra att man svettas klart mindre om huvudet. Min gamla hjälm, inte använd på 11 år, har bara ventilation under knoppen på toppen.
Att ha bättre ventilation i cykelhjälmen skulle nog göra att man svettas klart mindre om huvudet. Min gamla hjälm, inte använd på 11 år, har bara ventilation under knoppen på toppen.
Quote from Ola Jarvi on 4 April 2008, 13:21Rasmus:
Berättade du inte en gång i tiden på hck:s forum om "någon" som tyckte att skinnväst och jeans var bra cykelkläder? (H)
Sorry, men jag kunde inte hålla mig... 😉
Rasmus:
Berättade du inte en gång i tiden på hck:s forum om "någon" som tyckte att skinnväst och jeans var bra cykelkläder? (H)
Sorry, men jag kunde inte hålla mig... 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:35Skinnväst???
Haha, jo, men på den nivån behövdes inget mer. Kanske är det samma sak här?
Skinnväst???
Haha, jo, men på den nivån behövdes inget mer. Kanske är det samma sak här?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:40Ok.. Dax för lite info...
De flesta moderna ridhjälmar (ffa för fälttävlan) är ventilerade och/eller har avtagbart inlägg som man kan ta ur och tvätta och lufta ur hjälmen eftersom JA MAN BLIR SVETTIG!!! Ridning är en farlig sport och fälttävlan räknas ti
Ok.. Dax för lite info...
De flesta moderna ridhjälmar (ffa för fälttävlan) är ventilerade och/eller har avtagbart inlägg som man kan ta ur och tvätta och lufta ur hjälmen eftersom JA MAN BLIR SVETTIG!!! Ridning är en farlig sport och fälttävlan räknas ti