Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 11:52Eh, förstod faktiskt inte det roliga... (#)
Eh, förstod faktiskt inte det roliga... (#)
Quote from Mikaela Lexén on 27 April 2007, 12:07Jag tyckte det var rätt kul att jag kände igen så många på just den skärmdumpen, även utöver Aktivéra-cyklisterna, men det kunde ju inte Jonas veta om...
Jag tyckte det var rätt kul att jag kände igen så många på just den skärmdumpen, även utöver Aktivéra-cyklisterna, men det kunde ju inte Jonas veta om...
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 20:25Nä Dennis, det hade jag ingen aning om! Men det förhöjde ju effekten (H). Då blev det säkert fler än Linus som inte förstod det roliga :). Jag är månne lättroad av det mesta, det måste jag medge! Men, att så många cyklister med så pass höga rundor en rätt
Nä Dennis, det hade jag ingen aning om! Men det förhöjde ju effekten (H). Då blev det säkert fler än Linus som inte förstod det roliga :). Jag är månne lättroad av det mesta, det måste jag medge! Men, att så många cyklister med så pass höga rundor en rätt