Quote from Emma Sjöberg on 13 April 2007, 09:06Ops.. (#)
tänk va en bokstav kan göra att det blir liiiite fel 😀
Ops.. (#)
tänk va en bokstav kan göra att det blir liiiite fel 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2007, 22:59Sara.. och om hjälmar.. (H). Jag fick idag ett klart tecken på att min hjälm fungerar!! Mötte en racercyklist å vi hejade ;).
Sara.. och om hjälmar.. (H). Jag fick idag ett klart tecken på att min hjälm fungerar!! Mötte en racercyklist å vi hejade ;).
Quote from Funbeat user on 14 April 2007, 08:36Cykel hjälm igen....
Alla människor bär ett eget ansvar för sitt liv JA/NEJ ?
De flesta människorna tror sig göra sitt bästa efter sina referenser och erfarenheter för att fortsätta överleva JA/NEJ ?Trots det... -Sätter vi oss i en bil där det bevislig
Cykel hjälm igen....
Alla människor bär ett eget ansvar för sitt liv JA/NEJ ?
De flesta människorna tror sig göra sitt bästa efter sina referenser och erfarenheter för att fortsätta överleva JA/NEJ ?
Trots det... -Sätter vi oss i en bil där det bevislig
Quote from Funbeat user on 16 April 2007, 13:00Per, det jag avsåg var att ta dryck från en bil som står stilla vid vägkanten. Detta kanske inte räknas som langning, om detta är fallet ber jag självfallet om ursäkt för min okundskap.
Per, det jag avsåg var att ta dryck från en bil som står stilla vid vägkanten. Detta kanske inte räknas som langning, om detta är fallet ber jag självfallet om ursäkt för min okundskap.
Quote from Funbeat user on 16 April 2007, 16:03Även så är detta inget Hofvet ägnar sig åt. Vi kör Vättern enligt reglerna.
Även så är detta inget Hofvet ägnar sig åt. Vi kör Vättern enligt reglerna.
Quote from Fredrik Närenfors on 16 April 2007, 22:07Precis. Enligt VRs regler så är privata följebilar och privat langning inte tillåten. Således är det heller inget vi organiserar. Ens stående vid vägkanten.
Precis. Enligt VRs regler så är privata följebilar och privat langning inte tillåten. Således är det heller inget vi organiserar. Ens stående vid vägkanten.
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 07:52Bra för er, då var det kanske bara var en kisspaus jag bevittnade.
Bra för er, då var det kanske bara var en kisspaus jag bevittnade.
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 08:42Då var det ju dig vi körde förbi lite senare, har undrat vem det var. 😉
Då var det ju dig vi körde förbi lite senare, har undrat vem det var. 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 10:25Jag vill väldigt gärna dela med mig av den här roliga skärmdumpen på hur det kan slumpa sig med träningar på framsidan :).. http://www.im_mat_eriell.se/bilder/screen_funbeat1.jpg
EDIT: För att slippa sökbarhet i Google
Jag vill väldigt gärna dela med mig av den här roliga skärmdumpen på hur det kan slumpa sig med träningar på framsidan :).. http://www.im_mat_eriell.se/bilder/screen_funbeat1.jpg
EDIT: För att slippa sökbarhet i Google
Quote from Mikaela Lexén on 27 April 2007, 10:5457% av dessa cyklister är medlemmar i Aktivéra dessutom... 😀
57% av dessa cyklister är medlemmar i Aktivéra dessutom... 😀