Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ok, de kanske inte passar i gruppen löpning. Men finns det en grupp för konstiga saker man hittar på sina nya löparkläder, då flyttar jag gärna frågan dit.

De är så att jag har hittat ett sytt knapphål på min nya R90 jacka. (Den gula om det är någon som

Jag har ingen aning, när jag började läsa tänkte jag på hörlurar.

Själv köpte jag ett par långa tights i somras. På den enda ficka satt en lapp med texten Keypocket (#)

Kanske sätta fast nycklarna i?!?!? dvs. sånt som finns på ryggsäckar vilket är väldigt praktiskt

http://www.dobsom.se/Sidor/A_R90.html
"FEATURES: Vindtätt, teflonbehandlad för vattenavstötning. Avtagbara ärmar, ventilation i ryggen, lång mudd i jacka och

Men alltså, de är bara ett sytt knapphål. som typ på en skjorta. Hur ska man kunna sätta fast nycklarna där? Men jag håller med, praktiskt! ...de hade jag vilja ha på jackan.

Camilla, jag önskar de hade kunna sätta fast en liten lapp ovanför mitt hål.

Maila och fråga Dobsom?

Keypocket måste ju vara en ficka för nycklar? 😉

Såja Siv, ta ett djupt andetag! Och ett till! Finns det ingen info på någon av de femtio11 lapparna som brukar hänga med? Kan du fråga i den butik du köpt den i så din nyfikenhet blir stillad?

Anna: det kom jag fram till också 😉

Nu har jag mailat...risken är ju stor att jag inte kan sova!
phuuu

Tack Magnus, men var tusan är "ut" hålet? Hålet leder till ett utrymme mellan fickan och de yttre tyget, där är det stopp jag har hittat hålet vid kragen. Jag får inte ihop det!

Nu blir ju jag galen om jag inte får veta.