Quote from Panama B on 29 September 2010, 23:59Kanske för trådlösa lurar 😉
Kanske för trådlösa lurar 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 09:32Jo då, nu har jag fått svar!
Det är för hörlurarna men jag är inte säker på att jag hittar någon väg vidare till hålen i kragen...jag får leta när jag kommer hem.Snabbt svar av Dobsom, ett + för det!
Jo då, nu har jag fått svar!
Det är för hörlurarna men jag är inte säker på att jag hittar någon väg vidare till hålen i kragen...jag får leta när jag kommer hem.
Snabbt svar av Dobsom, ett + för det!
Quote from Panama B on 30 September 2010, 10:30Bra Jobbat Dobsom!!!
Ni som missat Twitter och Anders Timells peppande av sig själv och andra kolla här
http://twitter.com/#!/anderstimell
"AndersTimell Kylig morgon. Men fin. Om mindre än tre månader blir det ljusare igen. Bra jordaxeln."
" Anders T
Bra Jobbat Dobsom!!!
Ni som missat Twitter och Anders Timells peppande av sig själv och andra kolla här
http://twitter.com/#!/anderstimell
"AndersTimell Kylig morgon. Men fin. Om mindre än tre månader blir det ljusare igen. Bra jordaxeln."
" Anders T
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 14:17Jag har hitta vilken väg sladden ska gå!
man är ju på gränsen till en "hysterika", men de är skönt att jag/vi löst problemet.Smart lösning i alla fall!!
Jag har hitta vilken väg sladden ska gå!
man är ju på gränsen till en "hysterika", men de är skönt att jag/vi löst problemet.
Smart lösning i alla fall!!
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 14:29En jacka med integrerad hörselslinga (t+)
En jacka med integrerad hörselslinga (t+)
Quote from Panama B on 30 September 2010, 15:08>>Smart lösning i alla fall!!
Användargränssnittet verkar suga?!?! Kanske dom skulle skicka med en Iphone 4 med hörlurar som sitter i jackan när man köper den så att man förstår hur den skall användas....
>>Smart lösning i alla fall!!
Användargränssnittet verkar suga?!?! Kanske dom skulle skicka med en Iphone 4 med hörlurar som sitter i jackan när man köper den så att man förstår hur den skall användas....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:16De kan skicka med en attrapp? En kartongbit som är själva spelaren, sedan en snodd för sladden och så två kulor i änden ...
De kan skicka med en attrapp? En kartongbit som är själva spelaren, sedan en snodd för sladden och så två kulor i änden ...
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:19Dom skulle bara bli snodda.
Dom skulle bara bli snodda.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:20🙂 japp.
🙂 japp.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 02:21🙂
🙂