Quote from Guest on 19 July 2015, 19:02Hej. Körde triathlon igår i Västerås, och det blåste ganska kraftigt, 6m/s med 9m/s i kastbyarna. Vi körde sträckan fyra mil och 2 av de milen var i total motvind. Jag fångade ALL vind och stundtals kändes det som att jag stod helt still, och låren värkte
Hej. Körde triathlon igår i Västerås, och det blåste ganska kraftigt, 6m/s med 9m/s i kastbyarna. Vi körde sträckan fyra mil och 2 av de milen var i total motvind. Jag fångade ALL vind och stundtals kändes det som att jag stod helt still, och låren värkte
Quote from Funbeat user on 19 July 2015, 19:12Skulle tipsa att hitta tempo pinnar
Sänk styret
Köp en mer aero hjälm
Jobba på flexibilitet och få ner bröstkorgen och ryggen
Skulle tipsa att hitta tempo pinnar
Sänk styret
Köp en mer aero hjälm
Jobba på flexibilitet och få ner bröstkorgen och ryggen
Quote from Funbeat user on 19 July 2015, 19:34Jag skulle börja felsökningen i benen... Att man får mjölksyra och tappar när det är tung körning beror på att man inte är tillräckligt stark.
Utöver det så gör tempopinnar ganska stor skillnad. Tempohjälm och sänka styret gör som bäst skillnad på margin
Jag skulle börja felsökningen i benen... Att man får mjölksyra och tappar när det är tung körning beror på att man inte är tillräckligt stark.
Utöver det så gör tempopinnar ganska stor skillnad. Tempohjälm och sänka styret gör som bäst skillnad på margin
Quote from Funbeat user on 19 July 2015, 19:38Tempopinnar, tighta kläder och raka benen är mitt tips =)
Tempopinnar, tighta kläder och raka benen är mitt tips =)
Quote from Funbeat user on 19 July 2015, 21:26Tack! ????
Tack! ????
Quote from Funbeat user on 19 July 2015, 21:37Om TS (Sandra alltså) körde 4 mil i Västerås igår måste det i så fall varit i senior-klassen och det är ju en draftingklass. Alltså inga tempopinnar tillåtet. I det fallet är händerna i bocken, krypa ihop och trycka på med benen som gäller (alternativt gö
Om TS (Sandra alltså) körde 4 mil i Västerås igår måste det i så fall varit i senior-klassen och det är ju en draftingklass. Alltså inga tempopinnar tillåtet. I det fallet är händerna i bocken, krypa ihop och trycka på med benen som gäller (alternativt gö
Quote from Funbeat user on 20 July 2015, 08:50Du har luskat ut rätt klass ????, men nog hade de pinnar på styret. De fick bara inte gå längre ut än bromshandtagen. Kallas det fortfarande tempopinnar då, LR heter det ngt annat när de är så korta? Felsöker absolut i benen, men menar att jag fortfarande
Du har luskat ut rätt klass ????, men nog hade de pinnar på styret. De fick bara inte gå längre ut än bromshandtagen. Kallas det fortfarande tempopinnar då, LR heter det ngt annat när de är så korta? Felsöker absolut i benen, men menar att jag fortfarande
Quote from Funbeat user on 20 July 2015, 09:51Jo, det är sant att små pinnar som inte sticker utanför bromshandtagen får användas. Vet faktiskt inte om de kallas för tempopinnar eller ngt annat. Dock tror jag inte att det är sådana som övriga förslag i tråden avser, utan då syftas på "riktiga" långa
Jo, det är sant att små pinnar som inte sticker utanför bromshandtagen får användas. Vet faktiskt inte om de kallas för tempopinnar eller ngt annat. Dock tror jag inte att det är sådana som övriga förslag i tråden avser, utan då syftas på "riktiga" långa
Quote from Funbeat user on 20 July 2015, 11:38Hej Sandra! Eftersom det går tungt i motvinden och du får mjölksyra i benen beror på att du trampar med för låg kadens, träna på att ha hög kadens. Din korsbands opererade knä kommer att må mycket bättre med högre kadens. Tips att träna på en kadens mella
Hej Sandra! Eftersom det går tungt i motvinden och du får mjölksyra i benen beror på att du trampar med för låg kadens, träna på att ha hög kadens. Din korsbands opererade knä kommer att må mycket bättre med högre kadens. Tips att träna på en kadens mella
Quote from Funbeat user on 23 July 2015, 22:04Det som ger mest aero/krona är faktiskt skoöverdrag så köp det!
Det som ger mest aero/krona är faktiskt skoöverdrag så köp det!