Quote from Guest on 24 January 2013, 19:38Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig med att hitta terrängskor som passar till lite bredare fötter. Salomon passar absolut inte mina fötter, i alla fall inte de modeller (Speedcross och s-lab sense ultra) jag provat. Icebug Phyto2 Bugrip trivs ja
Jag undrar om det är någon som kan hjälpa mig med att hitta terrängskor som passar till lite bredare fötter. Salomon passar absolut inte mina fötter, i alla fall inte de modeller (Speedcross och s-lab sense ultra) jag provat. Icebug Phyto2 Bugrip trivs ja
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 19:48Med eller utan metalldubbar?
Med eller utan metalldubbar?
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 20:14Jag har också lite bredare fötter och för mig passar inov8 x-talon 212. http://www.loplabbet.se/store/inov8-x-talon-212-herr-16056.html
Klart nöjd med och kan springa länge i vått å torrt.
/Erland
Jag har också lite bredare fötter och för mig passar inov8 x-talon 212. http://www.loplabbet.se/store/inov8-x-talon-212-herr-16056.html
Klart nöjd med och kan springa länge i vått å torrt.
/Erland
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:08Jag söker i första hand odubbat då jag tänkt använda skorna i skogen.
Nu har jag ju lite att gå på. Inov-8 har jag aldrig provat och jag vet inte om det finns i löparskobutiksöknen Luleå 🙁
Men kanske hittar någon nätbutik som har fri retur 🙂 Någon som
Jag söker i första hand odubbat då jag tänkt använda skorna i skogen.
Nu har jag ju lite att gå på. Inov-8 har jag aldrig provat och jag vet inte om det finns i löparskobutiksöknen Luleå 🙁
Men kanske hittar någon nätbutik som har fri retur 🙂 Någon som
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:21Festligt, jag kanske har en mera normal fot än jag tror. 🙂
/Erland
Festligt, jag kanske har en mera normal fot än jag tror. 🙂
/Erland
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:25Merrell Mix Master 2 och Montrail Rogue Racer är båda fina, ganska modest mönstrade, traildojor med gott om plats att sprida ut tårna.
Merrell Mix Master 2 och Montrail Rogue Racer är båda fina, ganska modest mönstrade, traildojor med gott om plats att sprida ut tårna.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:44Addnature har fri retur.
Sm Sport har bra utbud Inov-8,snabb leverans,fri frakt,ev retur kostar 60.http://addnature.com/brand.aspx?brand_id=581&combo=#brand.aspx?brand_id=581&xmlReq=default%2C60%2Cpmap%2C0%2C100000%2Cfalse%2Call%2C0%2CproductListByBrand
Addnature har fri retur.
Sm Sport har bra utbud Inov-8,snabb leverans,fri frakt,ev retur kostar 60.
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 22:59Bagheera Ultra, billig och bred!
Bagheera Ultra, billig och bred!
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 11:51Lustigt hur olika vi kan vara. Jag gillar X-Talon 212 skarpt! Dom är tveklöst mina favoriter i terrängen. Men jag upplever dom nog snarare som smala framme. Visar hur olika vi kan uppfatta saker och att det kanske är värt några hundringar extra för att ku
Lustigt hur olika vi kan vara. Jag gillar X-Talon 212 skarpt! Dom är tveklöst mina favoriter i terrängen. Men jag upplever dom nog snarare som smala framme. Visar hur olika vi kan uppfatta saker och att det kanske är värt några hundringar extra för att ku
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 12:03Håller med om att X-Talon 212 är smala, jag hade gärna kört med dom men jag är inte ens i närheten av att få i foten i dom. Mina gamla Mudclaw 270 däremot sitter som en smäck trots att dom också har perfomance-fit. Tyvärr går dom inte att få tag på längre
Håller med om att X-Talon 212 är smala, jag hade gärna kört med dom men jag är inte ens i närheten av att få i foten i dom. Mina gamla Mudclaw 270 däremot sitter som en smäck trots att dom också har perfomance-fit. Tyvärr går dom inte att få tag på längre