Quote from Elias Engqvist on 25 January 2013, 12:26Min teori är att man upplever Xtalon som smala för att dom ffa är smala på HÖJDEN inte på bredden!
Min teori är att man upplever Xtalon som smala för att dom ffa är smala på HÖJDEN inte på bredden!
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 13:16Härlig diskussion det blev 🙂
Nu är det bara välja ut ett par och prova.
Vad ska jag välja om jag tänker köra långa pass 1,5-3 timmar?
Härlig diskussion det blev 🙂
Nu är det bara välja ut ett par och prova.
Vad ska jag välja om jag tänker köra långa pass 1,5-3 timmar?
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 14:48Inov-8 X-talon 190. och jag har breda fötter och tår. Kan inte ha X-talon 212 de är för smala i tån, men 190:an är i ett mjukare mesh material och sitter pefekt på mig.
Jag har skippat alla andra skor och kör bara med dessa, dubbar behöver du inte, de g
Inov-8 X-talon 190. och jag har breda fötter och tår. Kan inte ha X-talon 212 de är för smala i tån, men 190:an är i ett mjukare mesh material och sitter pefekt på mig.
Jag har skippat alla andra skor och kör bara med dessa, dubbar behöver du inte, de g
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 15:19Funkar de till SwissAlpine? Jag är också i terrängskofunderingar!
Har kört allt från LL några ggr, Hammarby Alpin mara, SUM, Tjurrus samt en hel del terränglopp i vanliga Saucony Mirage utan några som helst problem med underlaget men det är ju skillnad m
Funkar de till SwissAlpine? Jag är också i terrängskofunderingar!
Har kört allt från LL några ggr, Hammarby Alpin mara, SUM, Tjurrus samt en hel del terränglopp i vanliga Saucony Mirage utan några som helst problem med underlaget men det är ju skillnad m
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 10:18Nu har jag beställt ett par Inov 8 Trailroc 255 från Wiggle.co.uk 🙂
Väntar med spänning på hur de kommer passa mina fötter.
Nu har jag beställt ett par Inov 8 Trailroc 255 från Wiggle.co.uk 🙂
Väntar med spänning på hur de kommer passa mina fötter.
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 17:43Bra val om du gillar lite bredare skor. Har kört med Trailroc 245 ett bra tag nu och den funkar verkligen till allt. Dock är jag personligen inte helt förtjust i den bredare "anatomic fit" utan väntar med spänning på nya Roclite 243 med "performance fit"
Bra val om du gillar lite bredare skor. Har kört med Trailroc 245 ett bra tag nu och den funkar verkligen till allt. Dock är jag personligen inte helt förtjust i den bredare "anatomic fit" utan väntar med spänning på nya Roclite 243 med "performance fit"