Quote from Guest on 20 December 2013, 07:50Hej. Jag tänkte ge min pappa ett par nya löparskor i julklapp som han kan ha när han är ute och går. Problemet är att han har ett knä som han skadade och har opererat när han var yngre. Han klagar alltid på att han får så ont när han är ute och går och ja
Hej. Jag tänkte ge min pappa ett par nya löparskor i julklapp som han kan ha när han är ute och går. Problemet är att han har ett knä som han skadade och har opererat när han var yngre. Han klagar alltid på att han får så ont när han är ute och går och ja
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 08:00Hört att Team sportia i Karlstad kan ha duktig personal (men inte alla).
Hört att Team sportia i Karlstad kan ha duktig personal (men inte alla).
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 14:23Okej, vet du om de har så man får springa/gå på ett löpband och bli filmad så de ser hur man sätter ned fötterna och på så sätt få fram de bästa skorna?
Okej, vet du om de har så man får springa/gå på ett löpband och bli filmad så de ser hur man sätter ned fötterna och på så sätt få fram de bästa skorna?
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 15:42Ett par ordentliga skor är ju en bra julklapp. Jag tycker du ska komplettera det med ett besök hos en sjukgymnast som kollar på knät och hur han går. Det är mycket billigt och högkostnadsskyddet gäller.
Ett par ordentliga skor är ju en bra julklapp. Jag tycker du ska komplettera det med ett besök hos en sjukgymnast som kollar på knät och hur han går. Det är mycket billigt och högkostnadsskyddet gäller.
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 19:21Löpex i Örebro.
www.lopex.se
Löpex i Örebro.
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 20:27Ja det låter klokt att gå till en sjukgymnast först och få hjälp. Har du någon aning om vad ett sånt besök kan kosta ungefär?
Tack, jag ska kolla in löpex.
Ja det låter klokt att gå till en sjukgymnast först och få hjälp. Har du någon aning om vad ett sånt besök kan kosta ungefär?
Tack, jag ska kolla in löpex.
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 21:17Ålder och vikt vore väldigt intressant att få veta?
Är han själv motiverad eller är det bara du som tycker att han skall röra på sig?
Ålder och vikt vore väldigt intressant att få veta?
Är han själv motiverad eller är det bara du som tycker att han skall röra på sig?
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 22:47Om du väljer en landstingsansluten kostar det 100 kr och man stämplar på högkostnadskortet vilket ger fritt besök efter 1.100 kr.
Om du väljer en landstingsansluten kostar det 100 kr och man stämplar på högkostnadskortet vilket ger fritt besök efter 1.100 kr.
Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 07:10Jag är 75 och har proteser i båda mina knän. Högra 100%.
Jag går gärna barfota, men för längre sträckor så gäller Hoka.
Över nyår tänker jag promenera + smålufsa lite över 300K på 6 dygn.
Mängd är kanon, fart är rena dumheten.Förstörde mina knän som
Jag är 75 och har proteser i båda mina knän. Högra 100%.
Jag går gärna barfota, men för längre sträckor så gäller Hoka.
Över nyår tänker jag promenera + smålufsa lite över 300K på 6 dygn.
Mängd är kanon, fart är rena dumheten.
Förstörde mina knän som
Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 19:00Han är 53 år och väger ca 110 kg. Jag vet att han är motiverad bara han kan promenera smärtfritt. Han gick väldigt mycket för ungefär 7-8 år sen och då mådde han jättebra i kroppen innan problemen kom tillbaka.
Okej, det var inte så farligt dyrt.
Jaha
Han är 53 år och väger ca 110 kg. Jag vet att han är motiverad bara han kan promenera smärtfritt. Han gick väldigt mycket för ungefär 7-8 år sen och då mådde han jättebra i kroppen innan problemen kom tillbaka.
Okej, det var inte så farligt dyrt.
Jaha