Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 22:46Om jag åsyftas så har jag smärtor om jag sitter för länge. Dock ej värre än att jag kan röra på mig. Då försvinner smärtan.
Undviker:
1. Långa steg.
2. Hög fart. Var sprinter runt 1960.
3. Branta nedförsbackar.
4. Trappor går jag ibland av säkerhetsskäl
Om jag åsyftas så har jag smärtor om jag sitter för länge. Dock ej värre än att jag kan röra på mig. Då försvinner smärtan.
Undviker:
1. Långa steg.
2. Hög fart. Var sprinter runt 1960.
3. Branta nedförsbackar.
4. Trappor går jag ibland av säkerhetsskäl
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 12:25Tippar på att Hoka one one kan vara en bra sko för honom..
Jag har själv konverterat till att bli Hoka-fan efter att kört Asics Kayano i flera år.
När jag väl bytte till Hoka så var mina fotproblem som bortblåsta 🙂
Tippar på att Hoka one one kan vara en bra sko för honom..
Jag har själv konverterat till att bli Hoka-fan efter att kört Asics Kayano i flera år.
När jag väl bytte till Hoka så var mina fotproblem som bortblåsta 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 14:13På säljsidor i USA kostar de flesta Hoka 170 dollar. Vid försändelse finns risk för tullavgift ++. Totalt normalt ca. 300:-.
Det finns i Europa ( England t.ex. ) säljsidor. Noll problem med importavgifter.
I Sverige kostar de nästan 2.000:-. Löplabbet
På säljsidor i USA kostar de flesta Hoka 170 dollar. Vid försändelse finns risk för tullavgift ++. Totalt normalt ca. 300:-.
Det finns i Europa ( England t.ex. ) säljsidor. Noll problem med importavgifter.
I Sverige kostar de nästan 2.000:-. Löplabbet