Quote from Guest on 3 January 2010, 12:40Hela hösten har jag försökt få till det med löpning, och när det väl fungerar tycker jag det är jätteskönt men 9 gånger av 10 får jag håll och jag vet inte vad jag ska göra åt det!
Jag har försökt alla knep men det verkar inte spela nån roll om jag har ä
Hela hösten har jag försökt få till det med löpning, och när det väl fungerar tycker jag det är jätteskönt men 9 gånger av 10 får jag håll och jag vet inte vad jag ska göra åt det!
Jag har försökt alla knep men det verkar inte spela nån roll om jag har ä
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 12:50Cykling och löpning påvärkar olika muskelgrupper, har jag för mig.
Mitt tips är att kör lyktstolpvarianten. Spring X st och gå Y st, upprepa.
Cykling och löpning påvärkar olika muskelgrupper, har jag för mig.
Mitt tips är att kör lyktstolpvarianten. Spring X st och gå Y st, upprepa.
Quote from Camilla Höög on 3 January 2010, 13:08Jag får håll när jag gör nåt jag inte gjort på ett tag så mitt råd är att springa tillräckligt ofta, dvs. minst 2 pass i veckan.
Jag får håll när jag gör nåt jag inte gjort på ett tag så mitt råd är att springa tillräckligt ofta, dvs. minst 2 pass i veckan.
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 13:43Vill hjälpa dej men det är svårt när man inge vet. "Tuff spinning" får mej att tro att du kanske springer för tufft. Så mitt tips är: Ta det lite lugnare och sträck på dej!
Lycka Till!
Vill hjälpa dej men det är svårt när man inge vet. "Tuff spinning" får mej att tro att du kanske springer för tufft. Så mitt tips är: Ta det lite lugnare och sträck på dej!
Lycka Till!
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 13:46Fortsätt att springa lite mer pass i veckan annars kan testa att ta en sten eller nåt att hålla i.
Jag fick också håll i början när jag började träna men det löste jag genom att springa ett löp pass 20 min efter man hade ätit efter några gånger var det pr
Fortsätt att springa lite mer pass i veckan annars kan testa att ta en sten eller nåt att hålla i.
Jag fick också håll i början när jag började träna men det löste jag genom att springa ett löp pass 20 min efter man hade ätit efter några gånger var det pr
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 14:13Stenar mm har aldrig fungerat för mig. Om du springer regelbundet så kommer det att ordna upp sig.
Stenar mm har aldrig fungerat för mig. Om du springer regelbundet så kommer det att ordna upp sig.
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 14:19För min del fungerar det att knyta ena handen hårt när jag känner att jag börjar få håll. Enkelt och bra!
För min del fungerar det att knyta ena handen hårt när jag känner att jag börjar få håll. Enkelt och bra!
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 15:11För mig handlar det mest om att sträcka lite mer på ryggen och andas mer rytmiskt och DJUPA andetag.
För mig handlar det mest om att sträcka lite mer på ryggen och andas mer rytmiskt och DJUPA andetag.
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 16:10Springer alltid med mina hemnycklar i ena handen. Tror inte jag klarar mig utan dem nu....
Springer alltid med mina hemnycklar i ena handen. Tror inte jag klarar mig utan dem nu....
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 17:47kanske jag har för dålig hållning, springer för fort eller för sällan då?
Jag har svårt att hinna med mer än tre träningspass i veckan och inte riktigt lust att lägga två av passen på löpning men det kanske jag måste göra för att få ordning på det hela.
kanske jag har för dålig hållning, springer för fort eller för sällan då?
Jag har svårt att hinna med mer än tre träningspass i veckan och inte riktigt lust att lägga två av passen på löpning men det kanske jag måste göra för att få ordning på det hela.