Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 16:26Ja precis! 🙂
Tusen tack för all hjälp! Hjälpsamma människor ni är 🙂
Tack för tips om att kolla youtube hur jag ska ställa in cykel! Redan läst lite på "bruses sadelskola" med !
Ja precis! 🙂
Tusen tack för all hjälp! Hjälpsamma människor ni är 🙂
Tack för tips om att kolla youtube hur jag ska ställa in cykel! Redan läst lite på "bruses sadelskola" med !
Quote from Berit Bengtson on 4 May 2015, 18:25Grattis till ditt cykelköp
Hoppas att du blir nöjd med den och att det blir många kul cyklingsmil på den.
Grattis till ditt cykelköp
Hoppas att du blir nöjd med den och att det blir många kul cyklingsmil på den.
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 20:13Grattis till cykelköpet och hoppas du får många fina mil/minnen på den.
Sen lite OT.
Sen är det lite synd, tycker jag, att det hackas på Håkan C. Han har ju rätt om att dessa mått är bra som vägledning när man tittar på cykel/ram. För är det inte som
Grattis till cykelköpet och hoppas du får många fina mil/minnen på den.
Sen lite OT.
Sen är det lite synd, tycker jag, att det hackas på Håkan C. Han har ju rätt om att dessa mått är bra som vägledning när man tittar på cykel/ram. För är det inte som
Quote from Funbeat user on 17 May 2015, 19:42Måste bara kommentera såhär i efterhand att jag är supernöjd! Har under tre dagar i rad sammanlagt cyklat 17 mil! Tilläggas att det är mina första mil på landsvägscykel också! Tror verkligen att detta är min grej ???? även om det gör ont mellan benen i bö
Måste bara kommentera såhär i efterhand att jag är supernöjd! Har under tre dagar i rad sammanlagt cyklat 17 mil! Tilläggas att det är mina första mil på landsvägscykel också! Tror verkligen att detta är min grej ???? även om det gör ont mellan benen i bö
Quote from Funbeat user on 18 May 2015, 14:20Amanda och det gör ont och sedan domnar mellan benen så är något fel, troligen sadelmodellen. Lösningen då är att byta till en sadel som inte ger de problemen. Kan vara en lång process innan man hittar rätt.
Amanda och det gör ont och sedan domnar mellan benen så är något fel, troligen sadelmodellen. Lösningen då är att byta till en sadel som inte ger de problemen. Kan vara en lång process innan man hittar rätt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2015, 23:19Vad kul att du blev nöjd!
Känns som ett riktigt bra cykelköp som du kommer ha glädje av länge och under många mil 🙂
Lite ont i sittbenen får man räkna med de första milen men domningar i mjukdelar låter mindre bra, försök att hitta en sadel som passar b
Vad kul att du blev nöjd!
Känns som ett riktigt bra cykelköp som du kommer ha glädje av länge och under många mil 🙂
Lite ont i sittbenen får man räkna med de första milen men domningar i mjukdelar låter mindre bra, försök att hitta en sadel som passar b
Quote from Mikaela Lexén on 19 May 2015, 21:28@Amanda
Innan du springer och köper ny sadel, prova att flytta den du har framåt eller bakåt 3-4mm åt gången,
kanske vinkla den en eller ett par grader framåt eller bakåt.
Kom ihåg att bara ändra en sak åt gången och prova ordentligt innan du ändrar på n
@Amanda
Innan du springer och köper ny sadel, prova att flytta den du har framåt eller bakåt 3-4mm åt gången,
kanske vinkla den en eller ett par grader framåt eller bakåt.
Kom ihåg att bara ändra en sak åt gången och prova ordentligt innan du ändrar på n
Quote from Funbeat user on 30 May 2015, 18:56Ascoolt!! Lycka till med din vidare cykling!
Ascoolt!! Lycka till med din vidare cykling!