Quote from Guest on 2 July 2012, 18:29Hjälpte till att svara på enkäten men ärligt:
Vad har min inkomst och hur jag bor att göra med det ?Ska ni få bättre Funbeat kan ni ju börja med att byta server-leverantör, för den nuvarande använder tydligen gammalt skrot som borde kasserats för 10 år
Hjälpte till att svara på enkäten men ärligt:
Vad har min inkomst och hur jag bor att göra med det ?
Ska ni få bättre Funbeat kan ni ju börja med att byta server-leverantör, för den nuvarande använder tydligen gammalt skrot som borde kasserats för 10 år
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:39De är väl nyfikna på hur mycket du kan tänkas vara villig att spendera i butiken? Det kan man säkert räkna ut, om man vet vilken årsinkomst kundunderlaget har tror jag.
De är väl nyfikna på hur mycket du kan tänkas vara villig att spendera i butiken? Det kan man säkert räkna ut, om man vet vilken årsinkomst kundunderlaget har tror jag.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:41De första frågor är standardfrågor i alla sådana här enkäter för att kunna titta på socioekonimiska faktorer.
De första frågor är standardfrågor i alla sådana här enkäter för att kunna titta på socioekonimiska faktorer.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:42Det stod väl i och för sig att det var för att kunna informera eventuella annonsörer.
Det stod väl i och för sig att det var för att kunna informera eventuella annonsörer.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 21:10Klart!
(V)
Klart!
(V)
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 23:26Hur många anställda det arbetar på företaget där jag jobbar blir väldigt svårt att svara på när man arbeter i offentlig sektor.
Hur många anställda det arbetar på företaget där jag jobbar blir väldigt svårt att svara på när man arbeter i offentlig sektor.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 07:50Det gäller iofs i privata sektorn också. Jag vet hur många anställda jag har men inte hur många av dem som verkligen arbetar....
Det gäller iofs i privata sektorn också. Jag vet hur många anställda jag har men inte hur många av dem som verkligen arbetar....
Quote from Bjarne Lewin on 3 July 2012, 08:07Det största problemet var: Vilken är din vanligaste träningsform. I maj månad var det cykling, i februari-mars skidåkning, under hösten rullskidor i övrigt gillar jag nog löpningen mest... man kanske skulle ta till Funbeats statistikfunktion och antalet t
Det största problemet var: Vilken är din vanligaste träningsform. I maj månad var det cykling, i februari-mars skidåkning, under hösten rullskidor i övrigt gillar jag nog löpningen mest... man kanske skulle ta till Funbeats statistikfunktion och antalet t
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 08:35Mikael: Det kanske vore bra att ta reda på 😉
Mikael: Det kanske vore bra att ta reda på 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:47Så länge man inte svarade
"Internät används oftast på arbetet!"
Så länge man inte svarade
"Internät används oftast på arbetet!"