Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hjälpte till att svara på enkäten men ärligt:
Vad har min inkomst och hur jag bor att göra med det ?

Ska ni få bättre Funbeat kan ni ju börja med att byta server-leverantör, för den nuvarande använder tydligen gammalt skrot som borde kasserats för 10 år

De är väl nyfikna på hur mycket du kan tänkas vara villig att spendera i butiken? Det kan man säkert räkna ut, om man vet vilken årsinkomst kundunderlaget har tror jag.

De första frågor är standardfrågor i alla sådana här enkäter för att kunna titta på socioekonimiska faktorer.

Det stod väl i och för sig att det var för att kunna informera eventuella annonsörer.

Klart!
(V)

Hur många anställda det arbetar på företaget där jag jobbar blir väldigt svårt att svara på när man arbeter i offentlig sektor.

Det gäller iofs i privata sektorn också. Jag vet hur många anställda jag har men inte hur många av dem som verkligen arbetar....

Det största problemet var: Vilken är din vanligaste träningsform. I maj månad var det cykling, i februari-mars skidåkning, under hösten rullskidor i övrigt gillar jag nog löpningen mest... man kanske skulle ta till Funbeats statistikfunktion och antalet t

Mikael: Det kanske vore bra att ta reda på 😉

Så länge man inte svarade
"Internät används oftast på arbetet!"