Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:44Finska pågar?
Finska pågar?
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:46Jag förslår något spanskt Christer. Tempranillo brukar lätta på de flesta dimmor.
Jag förslår något spanskt Christer. Tempranillo brukar lätta på de flesta dimmor.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:47In i dimman!
In i dimman!
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:53Zinfandel blev det!
Zinfandel blev det!
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:54Dvs amerikanskt
Dvs amerikanskt
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:55Dricker jag inte. Smakar ketchup. Vad heter vinet?
Dricker jag inte. Smakar ketchup. Vad heter vinet?
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 21:26Det talar jag inte om - snobb där!
Det talar jag inte om - snobb där!
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 22:25(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 09:45Möjlighet till diskussionform som mer är av stackoverflow (där svar och deltagare rankas)
Möjlighet till diskussionform som mer är av stackoverflow (där svar och deltagare rankas)
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 11:12Ur min synvinkel var det en av de sämsta undersökningar jag gjort.
Hade hittat saker jag stört mig på och såg chansen att få skriva ner dessa synpunkter, men undersökningen var på en helt annan nivå... :/Finns det någon annan plats att få ner synpunkter
Ur min synvinkel var det en av de sämsta undersökningar jag gjort.
Hade hittat saker jag stört mig på och såg chansen att få skriva ner dessa synpunkter, men undersökningen var på en helt annan nivå... :/
Finns det någon annan plats att få ner synpunkter