Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 08:49aj då (#)
aj då (#)
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 18:51Har också svarat, men blev lite trött. Det känns nonchalant med så många stavfel i en undersökning. Fast fråga 19 var skön:
Planerar du att delta i lopp eller träningsresa utomlands?
Ja, i Sverige
Ja, utanför Sverige🙂
Har också svarat, men blev lite trött. Det känns nonchalant med så många stavfel i en undersökning. Fast fråga 19 var skön:
Planerar du att delta i lopp eller träningsresa utomlands?
Ja, i Sverige
Ja, utanför Sverige
🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:02"Nej" is not an option - som man säger på utländska
"Nej" is not an option - som man säger på utländska
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:16Exakt!
Dessutom - frågan handlar om resor utomlands, är inte alternativet "Ja, i Sverige" lite konstigt då? 🙂
Exakt!
Dessutom - frågan handlar om resor utomlands, är inte alternativet "Ja, i Sverige" lite konstigt då? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:24Just det - tänkte inte ens på det 🙂
Just det - tänkte inte ens på det 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:29Bör jag bli orolig, Christer? Ja menar, en sådan uppenbar miss från din sida.
Bör jag bli orolig, Christer? Ja menar, en sådan uppenbar miss från din sida.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:31Det kan ju vara lopp i Sverige och träningsresor utomlands som avses, men ja, syftningen var lite bluddrig.
Det kan ju vara lopp i Sverige och träningsresor utomlands som avses, men ja, syftningen var lite bluddrig.
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:32Ja Jessica, det var lite oroväckande. Jag tror jag ska ta ett glas vin...
Ja Jessica, det var lite oroväckande. Jag tror jag ska ta ett glas vin...
Quote from Elias Engqvist on 3 July 2012, 19:34Om man analyserar vidare så kan det ju betyda att om man gör en utlandsresa till Sverige så betyder det ju faktiskt att man bor i ett land som inte heter Sverige!
Om man analyserar vidare så kan det ju betyda att om man gör en utlandsresa till Sverige så betyder det ju faktiskt att man bor i ett land som inte heter Sverige!
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 19:40Jag har finska Funbeatkompisar.
Jag har finska Funbeatkompisar.