Quote from Guest on 6 April 2010, 16:47Hej
Jag behöver akut skaffa en ny cykelhållare till biltaket (och akut hjälp/råd). Hållaren skall sitta bredvid en takbox, den kvarvarande delen av räcket är ca 25 cm, med fästet som sitter i "railsen" i mitten.
Jag har tidigare haft ett "stagat" syst
Hej
Jag behöver akut skaffa en ny cykelhållare till biltaket (och akut hjälp/råd). Hållaren skall sitta bredvid en takbox, den kvarvarande delen av räcket är ca 25 cm, med fästet som sitter i "railsen" i mitten.
Jag har tidigare haft ett "stagat" syst
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:57Jag hade köpt Thule eftersom det är en kvalitetsprodukt.
Jag hade köpt Thule eftersom det är en kvalitetsprodukt.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:59Har Biltema.
Billiga och funkar bra.
Finns roligare cykelsaker att lägga pengar på 🙂
Har Biltema.
Billiga och funkar bra.
Finns roligare cykelsaker att lägga pengar på 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:06Thule och gaffelvarianten. Tveklöst.
Om du får plats bredvid boxen...det måste du nog testa för att se var du kan montera cykelhållaren och om utskjutande cykeldelar som t ex pedaler tar i just din takbox.
Thule och gaffelvarianten. Tveklöst.
Om du får plats bredvid boxen...det måste du nog testa för att se var du kan montera cykelhållaren och om utskjutande cykeldelar som t ex pedaler tar i just din takbox.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:39+1
+1
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 18:26Visst är internet i allmänhet och funbeat i synnerhet fantastiskt. Jag ber okända människor om hjälp med en fundering. Under tiden som jag hämtar barn på dagis och fixar middag (totalt ett par timmar) får jag hjälp med min fråga.
Tack så länge
Visst är internet i allmänhet och funbeat i synnerhet fantastiskt. Jag ber okända människor om hjälp med en fundering. Under tiden som jag hämtar barn på dagis och fixar middag (totalt ett par timmar) får jag hjälp med min fråga.
Tack så länge
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 18:40Väntar du lite till så har vi köpt och monterat cykelhållaren åt dig.
Väntar du lite till så har vi köpt och monterat cykelhållaren åt dig.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 19:53Thule: Toppenprodukt. Cykeln har ramlat av 0 gånger hittills.
Thule: Toppenprodukt. Cykeln har ramlat av 0 gånger hittills.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:13Det tycker jag låter som en produkt som uppfyller sitt syfte Martin! Kör på Thule!
Det tycker jag låter som en produkt som uppfyller sitt syfte Martin! Kör på Thule!
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:38Ja, den er så solid at det er syklen som går til hel..v..te når man kjører inn i garagen.
Det er ca.6 år siden, men jeg har ikke klart å fortrenge det ennu. :@
Ja, den er så solid at det er syklen som går til hel..v..te når man kjører inn i garagen.
Det er ca.6 år siden, men jeg har ikke klart å fortrenge det ennu. :@