Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:41Det är du inte ensam om.
Det är du inte ensam om.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:46Aase,
Den mardrömshändelsen ställde en kompis till med för några år sedan. Fast för honom höll bilen, cyklarna och cykelhållarna medan fästena till takräcket gick sönder. Hade jag fått gissa innan så hade jag trott att hojarna skulle ta mest stryk. Precis
Aase,
Den mardrömshändelsen ställde en kompis till med för några år sedan. Fast för honom höll bilen, cyklarna och cykelhållarna medan fästena till takräcket gick sönder. Hade jag fått gissa innan så hade jag trott att hojarna skulle ta mest stryk. Precis
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:01O fy för s... Då hade jag hellre haft ett biltemaställ.
O fy för s... Då hade jag hellre haft ett biltemaställ.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:10Det eneste lyspunkt i en slik nedtur er oppturen når en får ( betalte selv) en ny og bedere sykkel (V)
Det eneste lyspunkt i en slik nedtur er oppturen når en får ( betalte selv) en ny og bedere sykkel (V)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:10Volvo har Thules fast det står volvo på dom och dom är dessutom billigare. Sen kanske inte alla vill åka runt med volvo på med det är ju billigare =)
Volvo har Thules fast det står volvo på dom och dom är dessutom billigare. Sen kanske inte alla vill åka runt med volvo på med det är ju billigare =)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:10Hade absolut valt Thule!
Kör själv med två Thule med gaffelfäste och separata framhjulshållare.
Thules ställ har dessutom blivit "säkraste cykelställ" i tester av Råd & Rön och Adacs, bara en sån sak :-).
Hade absolut valt Thule!
Kör själv med två Thule med gaffelfäste och separata framhjulshållare.
Thules ställ har dessutom blivit "säkraste cykelställ" i tester av Råd & Rön och Adacs, bara en sån sak :-).
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:16Jag har biltemas takställ sen gammalt, det inköptes när budgeten var begänsad inför en semesterresa. Det fungerar om man är omsorgsfull vid fastsättning av cyklarna, detaljkvaliteten är dock rätt så bedrövlig. Skulle jag idag köpa något liknade fick det
Jag har biltemas takställ sen gammalt, det inköptes när budgeten var begänsad inför en semesterresa. Det fungerar om man är omsorgsfull vid fastsättning av cyklarna, detaljkvaliteten är dock rätt så bedrövlig. Skulle jag idag köpa något liknade fick det
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 16:05Är också på gång att införskaffa någon typ av lasthållare för min racer.
Läste på lite om volvos sortiment och hittade denna:http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/sv-SE/V70-XC70/pack-n-load/holder/VCC-317791.htm
Men reagerade lite på den sista meni
Är också på gång att införskaffa någon typ av lasthållare för min racer.
Läste på lite om volvos sortiment och hittade denna:
http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/sv-SE/V70-XC70/pack-n-load/holder/VCC-317791.htm
Men reagerade lite på den sista meni
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 16:10Använder du ett spännband runt styrstam-Gaffelhållare så händer inget.
Använder du ett spännband runt styrstam-Gaffelhållare så händer inget.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 17:50Jag använder Fultema och det enda jag kan sakna ibland är möjligheten att låsa fast cykeln. Fast det löser jag med vanligt bygellås och vajer istället när behovet finns.
Har inte tittat närmare på Fnuhle men jag har svårt att se vad det skulle vara som ä
Jag använder Fultema och det enda jag kan sakna ibland är möjligheten att låsa fast cykeln. Fast det löser jag med vanligt bygellås och vajer istället när behovet finns.
Har inte tittat närmare på Fnuhle men jag har svårt att se vad det skulle vara som ä