Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 17:57Vad kostar en cyklehållare för 2 cyklar till taket? Toyota lasthållare.
Vad kostar en cyklehållare för 2 cyklar till taket? Toyota lasthållare.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:56Har just denna Volvohållare. Mycket nöjd. Har ersatt originalspännet för bakhjulet med en hederlig clipsrem, d v s demonterat Thules onödiga fäste där. Kolfibergaffel? Inte nyttja? Står inget om det i den handbok jag har. Det verkar ha tillkommit senare -
Har just denna Volvohållare. Mycket nöjd. Har ersatt originalspännet för bakhjulet med en hederlig clipsrem, d v s demonterat Thules onödiga fäste där. Kolfibergaffel? Inte nyttja? Står inget om det i den handbok jag har. Det verkar ha tillkommit senare -
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:28Jag har en thule där man behåller båda hjulen på cykeln och bara lyfter upp cykeln i hållare och fäster med en ramhållare och två snabbspännen runt fram och bakdäck.
Aldrig använt det ännu dock,
fäster ni era cykla med något mera, eller räcker det med
Jag har en thule där man behåller båda hjulen på cykeln och bara lyfter upp cykeln i hållare och fäster med en ramhållare och två snabbspännen runt fram och bakdäck.
Aldrig använt det ännu dock,
fäster ni era cykla med något mera, eller räcker det med
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:07Jakob, jag har två såna hållare som du har och använder inte nåt extra spännband utan förlitar mig på Thules plast. De funkar bra och har gjort det i tre-fyra år.
Jakob, jag har två såna hållare som du har och använder inte nåt extra spännband utan förlitar mig på Thules plast. De funkar bra och har gjort det i tre-fyra år.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:34Använder dagligen en Mont Blanc Barracuda takhållare som jag tycker är mycket lätt att använda. Att montera cykeln går på ett grisblink. Cykeln står av sig själv redan innan man satt upp mittstödet.
Använder även en BT-hållare när fler cyklar ska med. De
Använder dagligen en Mont Blanc Barracuda takhållare som jag tycker är mycket lätt att använda. Att montera cykeln går på ett grisblink. Cykeln står av sig själv redan innan man satt upp mittstödet.
Använder även en BT-hållare när fler cyklar ska med. De
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:40Jag har en Biltemahållare och en Thulehållare. Är mest nöjd med Thulehållaren. Köp den, det lönar sig i längden.
Högaktningsfullt
Hans B
Jag har en Biltemahållare och en Thulehållare. Är mest nöjd med Thulehållaren. Köp den, det lönar sig i längden.
Högaktningsfullt
Hans B