Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 16:26Annika - byt upp en grupp och spring med oss i 4.45 gruppen - den bästa! 😉
Annika - byt upp en grupp och spring med oss i 4.45 gruppen - den bästa! 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 19:49Kerstin: har sprungit med 4.45 alla gånger utom de 2 senaste veckorna. Men tycker den gruppen är så ryckig o ojämn!
Kerstin: har sprungit med 4.45 alla gånger utom de 2 senaste veckorna. Men tycker den gruppen är så ryckig o ojämn!
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 20:35Jag tänkte bara att du fick lite längre sträcka. Prova 4:30 - är det ett bra alternativ?
Jag tänkte bara att du fick lite längre sträcka. Prova 4:30 - är det ett bra alternativ?
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 21:14Jag tycker att du skall köra det du är bekväm med. Mitt första SM var jag ganska villrådig inför. Hade höga ambitioner och att gå var inte ett "option" Sedan läste jag "4:30 fart genom livet" en blogg alltså om att han hade gått under vissa delar av loppe
Jag tycker att du skall köra det du är bekväm med. Mitt första SM var jag ganska villrådig inför. Hade höga ambitioner och att gå var inte ett "option" Sedan läste jag "4:30 fart genom livet" en blogg alltså om att han hade gått under vissa delar av loppe