Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 20:55Jessie :
Skulle tippa på att 2160 och årets modell av Ds trainer är ungefär likvärdiga i dämpning. (Haft 2160 med) Med skillnaden då att trainern är en del gram lättare och känns en hel del lättare än 2160. Så det kan absolut funka bra.. speciellt som t
Jessie :
Skulle tippa på att 2160 och årets modell av Ds trainer är ungefär likvärdiga i dämpning. (Haft 2160 med) Med skillnaden då att trainern är en del gram lättare och känns en hel del lättare än 2160. Så det kan absolut funka bra.. speciellt som t
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 21:02Kent: Kanon! För jag har mina Karhu Forward Ride som ännu lättare och mer odämpade skor när jag vill köra pass där såna är lämpliga.
Kent: Kanon! För jag har mina Karhu Forward Ride som ännu lättare och mer odämpade skor när jag vill köra pass där såna är lämpliga.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 21:10Jessie:
Va bra! ja det är inte helt lätt i sko-djungeln. Speciellt inte när dom ändrar en massa på vissa skor med samma namn mellan åren. Så att dom blir helt olika mot vad dom har varit.. får hoppas att du blir nöjd med ditt köp 🙂
Jessie:
Va bra! ja det är inte helt lätt i sko-djungeln. Speciellt inte när dom ändrar en massa på vissa skor med samma namn mellan åren. Så att dom blir helt olika mot vad dom har varit.. får hoppas att du blir nöjd med ditt köp 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 26 July 2011, 23:44Josefine, både 2160:n och Nike Air Structure Triax är skor med pronationsstöd. Använder Du dessutom inlägg för att korrigera överpronation känns det som att det har blivit lite "kaka på kaka". Kanske därför Du har fått lite bekymmer?
Prova att skippa in
Josefine, både 2160:n och Nike Air Structure Triax är skor med pronationsstöd. Använder Du dessutom inlägg för att korrigera överpronation känns det som att det har blivit lite "kaka på kaka". Kanske därför Du har fått lite bekymmer?
Prova att skippa in
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 09:49Skippa Asics! Köp Saucony Kinvara, du ska ha en neutral lätt sko, kasta inläggen. Ta det lugnt i början efter ett tag blir fötterna starkare och löpningen mycket roligare!!
Skippa Asics! Köp Saucony Kinvara, du ska ha en neutral lätt sko, kasta inläggen. Ta det lugnt i början efter ett tag blir fötterna starkare och löpningen mycket roligare!!
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 18:14Johan: Vissa av oss har fötter som Asics helt enkelt passar bäst till. Bara för att Saucony Kinvara funkar bra för just DIG betyder inte det att de skorna är bäst. Jag föreslår inte Asics till alla bara för att den skon sitter bäst på just mina fötter.
Johan: Vissa av oss har fötter som Asics helt enkelt passar bäst till. Bara för att Saucony Kinvara funkar bra för just DIG betyder inte det att de skorna är bäst. Jag föreslår inte Asics till alla bara för att den skon sitter bäst på just mina fötter.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 19:28Jag springer med Innov8. Saucony Kinvara passar för problemet!
Jag springer med Innov8. Saucony Kinvara passar för problemet!
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 20:23Okej Johan. Fair enough. Men är det inte ändå lite kategoriskt att tycka att någon SKA ha lättare och odämpade skor istället för vad h*n är van vid?
Jag håller på och rör mig mot lättare och mer odämpade skor, men skulle nog inte hoppa direkt på någon rac
Okej Johan. Fair enough. Men är det inte ändå lite kategoriskt att tycka att någon SKA ha lättare och odämpade skor istället för vad h*n är van vid?
Jag håller på och rör mig mot lättare och mer odämpade skor, men skulle nog inte hoppa direkt på någon rac