Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 16:08Tack Lasse för info!
Finns det något annat tips än Svinningevägen?
Om man inte tänker omvägen Rosenkälla-Gillinge-Angarn-Vallentuna-Täby Kyrkby-Täby...
Tack Lasse för info!
Finns det något annat tips än Svinningevägen?
Om man inte tänker omvägen Rosenkälla-Gillinge-Angarn-Vallentuna-Täby Kyrkby-Täby...
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 22:43Grusvägen är det enda alternativet vad jag vet.
Det finns en grusväg till men då måste man korsa 276 vid Långsryd och det är inte att föredra.
Grusvägen är det enda alternativet vad jag vet.
Det finns en grusväg till men då måste man korsa 276 vid Långsryd och det är inte att föredra.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 19:39Jag förmodar att du menar Ryds-Långbro. Nä, i rusningstrafik är det väl ingen höjdare att korsa 276:an. Men med lite tålamod dyker det ju alltid upp en lucka... Annars är den grusvägen helt ok. Har till och med kört med racer där några gånger även om det
Jag förmodar att du menar Ryds-Långbro. Nä, i rusningstrafik är det väl ingen höjdare att korsa 276:an. Men med lite tålamod dyker det ju alltid upp en lucka... Annars är den grusvägen helt ok. Har till och med kört med racer där några gånger även om det
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:50Hej! Är det ngn som känner till aktuellt läge vid Ullnas golfbana..- Går det att "smita genom" bygget med cykel fortfarande?
Hej! Är det ngn som känner till aktuellt läge vid Ullnas golfbana..- Går det att "smita genom" bygget med cykel fortfarande?
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:37Jag har inte varit där på länge, men min erfarenhet är att cyklar alltid kommer fram på något sätt.
Jag har inte varit där på länge, men min erfarenhet är att cyklar alltid kommer fram på något sätt.
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 23:08Tack! Har cyklat till jobbet ngr dagar under v. 11. Går fortfarande att ta sig fram, får lyfta cykeln vid "jordhögen" mkt vått och lerigt just där, ananrs ok.
Vet ngn ngt om framtida planer, -kommer vägen att grävas upp och bli golfbana...?
Tack! Har cyklat till jobbet ngr dagar under v. 11. Går fortfarande att ta sig fram, får lyfta cykeln vid "jordhögen" mkt vått och lerigt just där, ananrs ok.
Vet ngn ngt om framtida planer, -kommer vägen att grävas upp och bli golfbana...?
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 12:40Det senaste jag har hört är att ingen kommer att bry sig om den där sträckan alls. Dvs naturen kommer gradvis att ta över om inte golfklubben får andra planer.
Det senaste jag har hört är att ingen kommer att bry sig om den där sträckan alls. Dvs naturen kommer gradvis att ta över om inte golfklubben får andra planer.
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 12:44Ok! låter trots allt lovande för detta år... 🙂
Ok! låter trots allt lovande för detta år... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 11:58Senaste artikeln om cykelproblemet från Mitt i södra roslagen:
http://epaper.mitti.se/epaper_misr/20120313/5/index.html
Senaste artikeln om cykelproblemet från Mitt i södra roslagen:
http://epaper.mitti.se/epaper_misr/20120313/5/index.html
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 10:54Idag gick det i alla fall bra att passera. Jag behövde inte ens kliva av cykeln.
Idag gick det i alla fall bra att passera. Jag behövde inte ens kliva av cykeln.