Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Lasse för info!

Finns det något annat tips än Svinningevägen?
Om man inte tänker omvägen Rosenkälla-Gillinge-Angarn-Vallentuna-Täby Kyrkby-Täby...

Grusvägen är det enda alternativet vad jag vet.

Det finns en grusväg till men då måste man korsa 276 vid Långsryd och det är inte att föredra.

Jag förmodar att du menar Ryds-Långbro. Nä, i rusningstrafik är det väl ingen höjdare att korsa 276:an. Men med lite tålamod dyker det ju alltid upp en lucka... Annars är den grusvägen helt ok. Har till och med kört med racer där några gånger även om det

Hej! Är det ngn som känner till aktuellt läge vid Ullnas golfbana..- Går det att "smita genom" bygget med cykel fortfarande?

Jag har inte varit där på länge, men min erfarenhet är att cyklar alltid kommer fram på något sätt.

Tack! Har cyklat till jobbet ngr dagar under v. 11. Går fortfarande att ta sig fram, får lyfta cykeln vid "jordhögen" mkt vått och lerigt just där, ananrs ok.
Vet ngn ngt om framtida planer, -kommer vägen att grävas upp och bli golfbana...?

Det senaste jag har hört är att ingen kommer att bry sig om den där sträckan alls. Dvs naturen kommer gradvis att ta över om inte golfklubben får andra planer.

Ok! låter trots allt lovande för detta år... 🙂

Senaste artikeln om cykelproblemet från Mitt i södra roslagen:
http://epaper.mitti.se/epaper_misr/20120313/5/index.html

Idag gick det i alla fall bra att passera. Jag behövde inte ens kliva av cykeln.