Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHjärtmuskelinflammation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag har fått diagnosen hjärtmuskelinflammation för en vecka sedan.
Så nu har jag tagit det lugnt men får ryggsmärtor varje morgon och kan hålla i sig hela dagen om jag inte får massage, så nu kommer min fråga.
Kan detta ha något med inflammationen at

kontakta läkaren!!!

Kontakta läkare omgående. Jag skulle fundera på att ta mig till akuten om du fått den diagnosen och har smärtor i övre delen av ryggen.

Jo jag överväger detta, men smärtan sittter mer i ländryggen.

ring sjukvårdsupplyningen 1177!

Robin: Det där är inget som du ska sitta och fundera över. Just do it!

Sitter på jobbet nu så inte mycket jag kan göra just nu men jag har ställt en fråga till 1177.se nu iallafall så får jag ta itu med detta när jag kommer hem.
Tack för hjälpen 🙂

Det finns väl massor du kan göra medan du är på jobbet. Ringa sjukvårdsupplysningen, läkare osv. Besvär från hjärtat ska aldrig ignoreras. Till på köpet vet du ju om att du har hjärtmuskelinflammation. Det måste finnas gränser för en människas korttänkthe

Håller med dig där Johanna, inte fan bryr man sig väl om att man sitter på jobbet om man känner obehagskänslor och vet med sig att man har ett allvarligare sjukdomstillstånd? Nej, då ser man till att man kommer under vård snarast möjligt, så sitt INTE kva

1177.se garanterar svar inom en vecka (jag jobbar där). Iofs går det oftast betydligt snabbare men det är inget lämpligt ställe att ställa din typ av fråga till! Ring istället.

12