Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 09:54Okej, nu skrämde du mig ordentligt så får väll ta tag i detta nu och ringa runt lite och sedan när jag kommer hem åka in till akuten.
Tack 🙂
Okej, nu skrämde du mig ordentligt så får väll ta tag i detta nu och ringa runt lite och sedan när jag kommer hem åka in till akuten.
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:04"och sedan när jag kommer hem åka in till akuten"???
Typ: "Jag lyssnar.... inte."
"och sedan när jag kommer hem åka in till akuten"???
Typ: "Jag lyssnar.... inte."
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 10:38Jo jag lyssnar men problemet är att jag inte kan ta mig hem just nu utan måste vänta minst 20 minuter till. Efter det jag har läst nu kan man inte bara ignorera det.
Jo jag lyssnar men problemet är att jag inte kan ta mig hem just nu utan måste vänta minst 20 minuter till. Efter det jag har läst nu kan man inte bara ignorera det.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:31Var hos läkaren som ni rådgjorde mig om och smärtan hade inget med hjärtat att göra mer än att jag är tröttare och ligger mycket mer än vanligt nu.
Tack!
Var hos läkaren som ni rådgjorde mig om och smärtan hade inget med hjärtat att göra mer än att jag är tröttare och ligger mycket mer än vanligt nu.
Tack!
Quote from Susan Hartley on 29 June 2010, 05:12Vad skönt Robin! Bra att du gick till läkaren trots att det inte var någon fara på taket. Nu slipper du (och vi) att oroa dig (och oss)! 🙂
Vad skönt Robin! Bra att du gick till läkaren trots att det inte var någon fara på taket. Nu slipper du (och vi) att oroa dig (och oss)! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 06:25(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:57Ja, skönt att det inte var någon fara Robin. Men som sagt, den typen av smärta ska man aldrig vifta bort och inte ta på allvar, så bra att du kollade upp det 🙂
Ja, skönt att det inte var någon fara Robin. Men som sagt, den typen av smärta ska man aldrig vifta bort och inte ta på allvar, så bra att du kollade upp det 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:03Skönt! Det var faktiskt det jag tänkte på när du frågade, men det är inte lämpligt att gissa när det gäller det du funderade över. 🙂
Skönt! Det var faktiskt det jag tänkte på när du frågade, men det är inte lämpligt att gissa när det gäller det du funderade över. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:11Oj vilken hets det var. Det var ju värk i ländryggen det handlade om.
Jag har svårt att koppla ihop detta med hjärtmuskelinflammation.Har man funderingar är det sjukvårdsrådgivningen eller i första hand sköterska (telefontider) inom primärvården man
Oj vilken hets det var. Det var ju värk i ländryggen det handlade om.
Jag har svårt att koppla ihop detta med hjärtmuskelinflammation.
Har man funderingar är det sjukvårdsrådgivningen eller i första hand sköterska (telefontider) inom primärvården man