Quote from Guest on 19 January 2010, 17:52Hur tänker ni som ska åka vätternrundan om valet av hjul?
kanttråd eller tub?
Högprofil eller låg?
Tidsbesparing med "rätt" hjul?
Hur tänker ni som ska åka vätternrundan om valet av hjul?
kanttråd eller tub?
Högprofil eller låg?
Tidsbesparing med "rätt" hjul?
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:02Jag tänker Mina nyinköpta Fulcrum Zero med kanttråd:-)
Hoppas det blir bra:-)
Jag tänker Mina nyinköpta Fulcrum Zero med kanttråd:-)
Hoppas det blir bra:-)
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:06mm, då hade jag också varit nöjd.
mm, då hade jag också varit nöjd.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:23Själv inväntar jag mina DuraAce WH7850 CL24 som ska komma väl till pass runt Jönköping, skodda med Conti GP4000 med vit slityta. Tror nog min prestation blir marginalt påverkad ur ett Newtonskt perspektiv, men placeboo-effekten av hjulen i kombination med
Själv inväntar jag mina DuraAce WH7850 CL24 som ska komma väl till pass runt Jönköping, skodda med Conti GP4000 med vit slityta. Tror nog min prestation blir marginalt påverkad ur ett Newtonskt perspektiv, men placeboo-effekten av hjulen i kombination med
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:31det psykiska spelar stor roll, känner man sig som världsmästare så går det alltid bättre... eller lättare iallafall
det psykiska spelar stor roll, känner man sig som världsmästare så går det alltid bättre... eller lättare iallafall
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:39Runt pölen är det viktigare med ett bra gäng än något annat, för trivsel och klungkörning.
Men visst är det känsla att köra 50mm profil o tub, det karakteristiska (?) ljudet av karbon. I år blir det dock stålram, lågprofilshjul och ramväxel.
Runt pölen är det viktigare med ett bra gäng än något annat, för trivsel och klungkörning.
Men visst är det känsla att köra 50mm profil o tub, det karakteristiska (?) ljudet av karbon. I år blir det dock stålram, lågprofilshjul och ramväxel.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 18:59Jag kör med ett par röda 2007 Fulcrum Zero tub, herre jesus vad jag är nöjd med dem. Kört med Campa i många år och det märks att kvaliten går igenom.
Jag kör med ett par röda 2007 Fulcrum Zero tub, herre jesus vad jag är nöjd med dem. Kört med Campa i många år och det märks att kvaliten går igenom.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 20:19För mig blir det ett ihopplock av delar som förhoppningsvis landar på rätt sida om 1500gr.
30mm höga kanttrådsfälgar
American classic nav fram, mack superlight med ett dura ace-drev bak!
För mig blir det ett ihopplock av delar som förhoppningsvis landar på rätt sida om 1500gr.
30mm höga kanttrådsfälgar
American classic nav fram, mack superlight med ett dura ace-drev bak!
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 21:11Är AC nav något att ha?
Deras lager var tidigare ingen höjdare.
Är AC nav något att ha?
Deras lager var tidigare ingen höjdare.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 21:50Ola: Hur mycket kommer hjulen att kosta? bygger du helt själv?
Ola: Hur mycket kommer hjulen att kosta? bygger du helt själv?