Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 15:22En del högprofilhjul blir tunga och tröga .....
På vättern spelar det inte så stor roll, för att man cruisrar ju fram i jämn fart,
En del högprofilhjul blir tunga och tröga .....
På vättern spelar det inte så stor roll, för att man cruisrar ju fram i jämn fart,
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 15:56Dessvärre kostade de mer än 8000:-. Valentin; du har säkert rätt att det inte lönar sig för en glad motionär som undertecknad med tubdäck och dyra hjul, men det är väldigt roligt att unna sig detta och åtminstone få känna sig lite snabbare om man har råd.
Dessvärre kostade de mer än 8000:-. Valentin; du har säkert rätt att det inte lönar sig för en glad motionär som undertecknad med tubdäck och dyra hjul, men det är väldigt roligt att unna sig detta och åtminstone få känna sig lite snabbare om man har råd.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:08Instämmer med Stefan. Man köper en känsla och det är inte nödvändigtvis rationellt ur ekonomisk synpunkt. Men cykling är överhuvudtaget inte speciellt rationellt om man vill ägna sig åt en billig idrott...
Själv fick jag mina EDGE 65:or för ett par veck
Instämmer med Stefan. Man köper en känsla och det är inte nödvändigtvis rationellt ur ekonomisk synpunkt. Men cykling är överhuvudtaget inte speciellt rationellt om man vill ägna sig åt en billig idrott...
Själv fick jag mina EDGE 65:or för ett par veck
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:02Inga hjul höjer snitthastigheten 2-3km/t vid samma ansträngning. Inte om det sitter slicks på båda i alla fall.
Inga hjul höjer snitthastigheten 2-3km/t vid samma ansträngning. Inte om det sitter slicks på båda i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 15:11Jag tror att SUB-9 i lämplig vind är snabbare än så, i förhållande till 36-ekrade Durexfälgar.
Jag tror att SUB-9 i lämplig vind är snabbare än så, i förhållande till 36-ekrade Durexfälgar.