Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 18:09Motionsspår vet jag inte, men med ett par Rapa Nui på fötterna har jag sprungit på stigarna och grusvägarna i Tyresta nationalpark och naturreservat. Gillar dem skarpt i den miljön. De funkar dock inte lika bra att gå i på tartan (!). När jag var i Bislet
Motionsspår vet jag inte, men med ett par Rapa Nui på fötterna har jag sprungit på stigarna och grusvägarna i Tyresta nationalpark och naturreservat. Gillar dem skarpt i den miljön. De funkar dock inte lika bra att gå i på tartan (!). När jag var i Bislet
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 19:02Min fråga ovan om Hoka i kombination med tartan var alltså inte så obefogad.
Min fråga ovan om Hoka i kombination med tartan var alltså inte så obefogad.
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 21:18Beror kanske på om man springer eller går? De tre jag visade på bild ovan, alltså Bondi B, Mafate Low och Kailua Comp, funkar alla bra på tartan. Men då springer jag förstås. Jag brukar springa på löpartävlingar.
Beror kanske på om man springer eller går? De tre jag visade på bild ovan, alltså Bondi B, Mafate Low och Kailua Comp, funkar alla bra på tartan. Men då springer jag förstås. Jag brukar springa på löpartävlingar.
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 00:45Jag sprang HAM med Rapa Nui, Roger. Det funkade bra. Skorna känns ju lite stumma och klumpiga jämfört med mina Puma Roadracer eller Inov8 Xtalon som jag brukar köra med. Men de funkar bra och dämpar skönt i nerförslöpningen. Men jag har inte vågat mig på
Jag sprang HAM med Rapa Nui, Roger. Det funkade bra. Skorna känns ju lite stumma och klumpiga jämfört med mina Puma Roadracer eller Inov8 Xtalon som jag brukar köra med. Men de funkar bra och dämpar skönt i nerförslöpningen. Men jag har inte vågat mig på
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 09:32Det beror väl på hur många varv och timmar du ska springa på tartanen 🙂
#alltunder850varväruppvärming
Det beror väl på hur många varv och timmar du ska springa på tartanen 🙂
#alltunder850varväruppvärming
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 11:59För att förtydliga mig: Jag tyckte Rapa Nui var sköna att springa i på tartan. Det var först när jag växlade mellan löpning och gång som skorna började kännas obehagliga på mina fötter. Jag tror heller inte obehaget var knutet till tartanen i sig, utan me
För att förtydliga mig: Jag tyckte Rapa Nui var sköna att springa i på tartan. Det var först när jag växlade mellan löpning och gång som skorna började kännas obehagliga på mina fötter. Jag tror heller inte obehaget var knutet till tartanen i sig, utan me
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 12:30Nej, Jan-Erik, det beror inte alls på antalet planerade varv på tartanen. Inte vad mig anbelangar. Men det kan självklart tänkas att jag ändrar uppfattning så småningom.
Vi får se vilka skor jag väljer till TEC100. 2012 sprang jag i Puma Roadracer och d
Nej, Jan-Erik, det beror inte alls på antalet planerade varv på tartanen. Inte vad mig anbelangar. Men det kan självklart tänkas att jag ändrar uppfattning så småningom.
Vi får se vilka skor jag väljer till TEC100. 2012 sprang jag i Puma Roadracer och d