Quote from Fredrik Närenfors on 31 December 2006, 15:16Det var som fanken. Jag som trodde jag var totalt ohotad. Men så har jag tagit en vecka ledigt över julen och satte inte igång förrns igår igen.
Då får vi helt sonika kora Sandra till 2006 års hopprepare 😀 (t+)
Det var som fanken. Jag som trodde jag var totalt ohotad. Men så har jag tagit en vecka ledigt över julen och satte inte igång förrns igår igen.
Då får vi helt sonika kora Sandra till 2006 års hopprepare 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 31 December 2006, 15:19Helt klart årets hoppar pris går till Sandra 😀 Vi kanske borde ha en månads nominering varje månad för att få fart på hoppandet. Vad säger ni om det?
Helt klart årets hoppar pris går till Sandra 😀 Vi kanske borde ha en månads nominering varje månad för att få fart på hoppandet. Vad säger ni om det?
Quote from Christer Heinbäck on 1 January 2007, 12:03Tackar! *bugar och bockar och niger* 🙂
Månadspris vore kanske bra för o få igång det hela! (t+)
Vem vinner 2007 års första pis?! lets "hopp" 😉
Tackar! *bugar och bockar och niger* 🙂
Månadspris vore kanske bra för o få igång det hela! (t+)
Vem vinner 2007 års första pis?! lets "hopp" 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 2 January 2007, 21:27Men nu har jag börjat stöta. Häng på om ni orkar (hv) (V)
Men nu har jag börjat stöta. Häng på om ni orkar (hv) (V)
Quote from Christer Heinbäck on 3 January 2007, 06:56O här sitter jag dunderförkyld o bara kan se på när du svischar förbi mig i listan. 🙁 Men vänta bara, jag kommer igen! (H)
O här sitter jag dunderförkyld o bara kan se på när du svischar förbi mig i listan. 🙁 Men vänta bara, jag kommer igen! (H)
Quote from Elin Rimhagen on 3 January 2007, 08:54Måste nog allt ta o leta på mitt hopprep igen. Undrar vart ja lagt de? Har väl hamnat i bilen som alla andra prylar.
Måste nog allt ta o leta på mitt hopprep igen. Undrar vart ja lagt de? Har väl hamnat i bilen som alla andra prylar.
Quote from Mark Kovacs on 3 January 2007, 20:25Nu har jag hittat hopprepet! Men jisses - jag hade glömt hur jobbigt det var! Fixade bara 3 minuter! Eller kanske det beror på att jag la det sist i mitt lilla träningspass. Kanske vore bättre att hoppa som uppvärmning.....
Nu har jag hittat hopprepet! Men jisses - jag hade glömt hur jobbigt det var! Fixade bara 3 minuter! Eller kanske det beror på att jag la det sist i mitt lilla träningspass. Kanske vore bättre att hoppa som uppvärmning.....
Quote from Fredrik Närenfors on 3 January 2007, 21:46Jag använder det som uppvärmning plus en stund i roddmaskinen. Tror inte jag skulle vara lika på om jag väntade till sist 🙂
Jag använder det som uppvärmning plus en stund i roddmaskinen. Tror inte jag skulle vara lika på om jag väntade till sist 🙂
Quote from Fredrik Johansson on 16 January 2007, 10:18Nu har jag kommit hem från en lång härlig semester i Australien och lärt mig surfa! (Jättekul!) Men snart är jag på G och hoppar igen hoppas jag. Man måste leva på hoppet 😉
Nu har jag kommit hem från en lång härlig semester i Australien och lärt mig surfa! (Jättekul!) Men snart är jag på G och hoppar igen hoppas jag. Man måste leva på hoppet 😉