Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var som fanken. Jag som trodde jag var totalt ohotad. Men så har jag tagit en vecka ledigt över julen och satte inte igång förrns igår igen.

Då får vi helt sonika kora Sandra till 2006 års hopprepare 😀 (t+)

Helt klart årets hoppar pris går till Sandra 😀 Vi kanske borde ha en månads nominering varje månad för att få fart på hoppandet. Vad säger ni om det?

Tackar! *bugar och bockar och niger* 🙂

Månadspris vore kanske bra för o få igång det hela! (t+)

Vem vinner 2007 års första pis?! lets "hopp" 😉

Men nu har jag börjat stöta. Häng på om ni orkar (hv) (V)

O här sitter jag dunderförkyld o bara kan se på när du svischar förbi mig i listan. 🙁 Men vänta bara, jag kommer igen! (H)

Måste nog allt ta o leta på mitt hopprep igen. Undrar vart ja lagt de? Har väl hamnat i bilen som alla andra prylar.

Nu har jag hittat hopprepet! Men jisses - jag hade glömt hur jobbigt det var! Fixade bara 3 minuter! Eller kanske det beror på att jag la det sist i mitt lilla träningspass. Kanske vore bättre att hoppa som uppvärmning.....

Jag använder det som uppvärmning plus en stund i roddmaskinen. Tror inte jag skulle vara lika på om jag väntade till sist 🙂

Nu har jag kommit hem från en lång härlig semester i Australien och lärt mig surfa! (Jättekul!) Men snart är jag på G och hoppar igen hoppas jag. Man måste leva på hoppet 😉