Quote from Lotta Lindström on 12 November 2006, 16:56Nu har jag äntligen hoppat min första minut! 🙂
Har fortfarande inget hopprep men var på scoutläger och knöt ihop några knoprep. 🙂 Något ska man ju ha knoparna till...
Nu har jag äntligen hoppat min första minut! 🙂
Har fortfarande inget hopprep men var på scoutläger och knöt ihop några knoprep. 🙂 Något ska man ju ha knoparna till...
Quote from Funbeat user on 19 November 2006, 16:57Nu har jag förbrukat mina 30 dagar. Kom bara upp i 65 minuter av 300. Dvs jag lyckades inte så bra. Bättre lycka nästa gång. Hur har det gått för er andra?
Nu har jag förbrukat mina 30 dagar. Kom bara upp i 65 minuter av 300. Dvs jag lyckades inte så bra. Bättre lycka nästa gång. Hur har det gått för er andra?
Quote from Fredrik Närenfors on 19 November 2006, 22:04Tänk. Med mina 41 minuter kom jag på en god andra plats. Jag som inte tog det här på allvar alls utan bara hoppade med för att jag råkade få syn på utmaningen just som jag började använmda hopprepet lite grann i min uppvärming 🙂
Men vi fortsätter väl?
Tänk. Med mina 41 minuter kom jag på en god andra plats. Jag som inte tog det här på allvar alls utan bara hoppade med för att jag råkade få syn på utmaningen just som jag började använmda hopprepet lite grann i min uppvärming 🙂
Men vi fortsätter väl?
Quote from Lotta Lindström on 20 November 2006, 00:19Jag har hoppat 1 minut! Klar jumboplats 🙂
Jag har hoppat 1 minut! Klar jumboplats 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 20 November 2006, 06:52O jag hamnade på 3:e plats! Kul o komma så långt upp för en gångs skull. 😉
Jag kommer fortsätta med hopprepet hemma på kvällarna. Har bara hoppat 2 gånger men det ska det bli ändring på.
O jag hamnade på 3:e plats! Kul o komma så långt upp för en gångs skull. 😉
Jag kommer fortsätta med hopprepet hemma på kvällarna. Har bara hoppat 2 gånger men det ska det bli ändring på.
Quote from Lotta Lindström on 20 November 2006, 18:39Jag håller i jumboplatsen som sagt. Men jag är åtminstonde med på listan. Det var första gången. 🙂
Jag håller i jumboplatsen som sagt. Men jag är åtminstonde med på listan. Det var första gången. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 19:33Bra jobbat allihopa 🙂 Jag som trodde jag skulle få hoppa ensam. Jag ska nog fortsätta med hoppandet. Först ska jag bara bli av med en envis förkylning.
Bra jobbat allihopa 🙂 Jag som trodde jag skulle få hoppa ensam. Jag ska nog fortsätta med hoppandet. Först ska jag bara bli av med en envis förkylning.
Quote from Fredrik Johansson on 20 November 2006, 21:44Samma här. Men snart är jag på G igen 🙂
Samma här. Men snart är jag på G igen 🙂
Quote from Mark Kovacs on 21 November 2006, 17:29Jaha ja - då sätter jag väl igång & hoppar då!
Jaha ja - då sätter jag väl igång & hoppar då!
Quote from Funbeat user on 23 November 2006, 11:50Nu är jag också med. Ska köpa hopprep idag. Bättre sent än aldrig. 🙂
Nu är jag också med. Ska köpa hopprep idag. Bättre sent än aldrig. 🙂