Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ligger inte sist i all afall 🙂
I måndags behövde jag bara snubbla en gång för att klar mina 5 minuter så det känns rätt så bra redan.

Äntligen har jag bidragit med 5 minuter till...Pust, det var jobbigt! 🙂

Förresten: Vilket datum går gruppmålet ut? Hur lång tid har vi på oss?

Det verkar som om målet nollställs varje vecka. En vecka hade vi uppnått 16% nästa vecka ett annat värde osv. Gå tillbaka till diskussionslistan och klicka på mätaren så kommer det upp statistik.

Jo, jag har sett det, men blev ändå konfunderad eftersom det står 300 minuter på 30 dagar, och då undrade jag vilket datum de 30 dagarna har gått till ända?

Äh, jag fattar helt enkelt inte riktigt hur målet är uppsatt bara... Hjälp mig någon...

Mary: Jag fattar inte hur du orkar hoppa hopprep i 15-20 minuter. det är fantastiskt! Mitt max än så länge är 10 minuter och då var jag helt slut. Fick träningsvärk i vaderna efteråt 🙂

Men det är väl en träningsak antar jag, så det är väl bara att hop

300 minuter på 30 dagar. 30 dagar från sitt eget start datum helt enkelt. Ett första test av den här utmaningen, självaste grupp målet just nu blir lite knasigt. Får väll se när de flesat börjar närma sig 30 dagar hur man kan utveckla det hela om vi orkar

Klart vi orkar. (Säger jag som inte har börjat än...) 🙂

Sitter här och funderar lite över grupp målet. Det känns som att det är lite fel kalkylerat och att jag har räknat ihop det på fler personer än vad vi i nu läget är. Jag ändrar om målet, hoppas det inte är någon som har några invändningar. Och beräknar nu

Du kan räkna bort mig från målet då, för jag hoppar ju utan att vara med i utmaningen... Fast det blir också fel... för tillfället hoppar jag 24 minuter per vecka, alltså får du räkna med dem (annars ger jag ju till målet utan att vara inräknad)

Vi kan vara med i målet allihop som hoppar tycker jag. Själv har jag varit förkyld och inte kunnat hoppa så mycket. Målet la jag mest in för att det är lite kul å se hur mycket vi allihop tillsammans lyckas hoppa i hop på en vecka. Även om vi inte kommer