Quote from Lotta Lindström on 28 October 2006, 22:08Jag skulle också vilja vara med men jag tror inte grannarna under skulle uppskatta det. 🙂
Jag skulle också vilja vara med men jag tror inte grannarna under skulle uppskatta det. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2006, 22:44Strunta i grannarna... 🙂 Jag bor i lägenhet och hoppar ändå. Jag hoppar i min hall och hoppar inte allt för sent på kvällarna eller för tidigt på mornarna.
Strunta i grannarna... 🙂 Jag bor i lägenhet och hoppar ändå. Jag hoppar i min hall och hoppar inte allt för sent på kvällarna eller för tidigt på mornarna.
Quote from Lotta Lindström on 28 October 2006, 23:33Hmm... Bor i 2:a hand så det verkar bäst att hålla sig vän med dom. Å andra sidan brukar hon väcka mig med sitt sjungande... 🙂 En matta borde väl kunna dämpa lite. Nån som har koll på vad ett hopprep kostar? Det behöver inte vara så snofsigt men snäppet
Hmm... Bor i 2:a hand så det verkar bäst att hålla sig vän med dom. Å andra sidan brukar hon väcka mig med sitt sjungande... 🙂 En matta borde väl kunna dämpa lite. Nån som har koll på vad ett hopprep kostar? Det behöver inte vara så snofsigt men snäppet
Quote from Elin Rimhagen on 29 October 2006, 12:03Man kan ju gå ut o hoppa?! Jag bor oxå i lägenhet, hoppar både inne och ute.
Man kan ju gå ut o hoppa?! Jag bor oxå i lägenhet, hoppar både inne och ute.
Quote from Joakim Westlund on 29 October 2006, 14:48Jag hoppar med ett billigt tyg hopprep som jag köpt på Coop för ca 30 kr. Går bra.
Jag hoppar med ett billigt tyg hopprep som jag köpt på Coop för ca 30 kr. Går bra.
Quote from Elin Rimhagen on 29 October 2006, 15:08Tror mitt kostade runt 79:- på Maxi, den räknar även antal hopp, tid och kcal
Tror mitt kostade runt 79:- på Maxi, den räknar även antal hopp, tid och kcal
Quote from Funbeat user on 1 November 2006, 19:44Jag funderar på om man skulle ta och sätta in ett grupp mål. Men vet inte riktigt vad jag ska sätta som slut och start datum efter som vi är flera som börjat på olika datum. Någon som har förslag?
Jag funderar på om man skulle ta och sätta in ett grupp mål. Men vet inte riktigt vad jag ska sätta som slut och start datum efter som vi är flera som börjat på olika datum. Någon som har förslag?
Quote from mårten jansson on 1 November 2006, 19:59Sätt veckomål.... 300 minuter på en månad är ju tio minuter per dag... Så 10x7xantal medlemmar... skulle ge vad man då bör hoppa på en vecka ungefär.
Sätt veckomål.... 300 minuter på en månad är ju tio minuter per dag... Så 10x7xantal medlemmar... skulle ge vad man då bör hoppa på en vecka ungefär.
Quote from Funbeat user on 2 November 2006, 16:43Jag är varkligen ur usel på matte. Nu har jag i allafall lyckats lägga in ett vecko mål för den här utmaningen. Just nu har vi inte lyckats hoppa ihop så mycket. Men alla kanske inte är inne här varje dag. Om inte annat så kan vi ju ha som mål att lyckas
Jag är varkligen ur usel på matte. Nu har jag i allafall lyckats lägga in ett vecko mål för den här utmaningen. Just nu har vi inte lyckats hoppa ihop så mycket. Men alla kanske inte är inne här varje dag. Om inte annat så kan vi ju ha som mål att lyckas
Quote from Joakim Westlund on 2 November 2006, 16:50Jag kom efter en hel del förra veckan, hoppade nästan ingenting. Men igår och idag har jag hoppat 20 min/dan. Ska försöka göra det några dagar till så är jag ikapp sen..
Jag kom efter en hel del förra veckan, hoppade nästan ingenting. Men igår och idag har jag hoppat 20 min/dan. Ska försöka göra det några dagar till så är jag ikapp sen..