Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har inte heller lyckats hoppa så mycket, har haft ont i halsen och vart förkyld. Ska göra ett nytt försök idag. 20 minuter på en dag är ju riktigt bra 🙂

Och jag har inte kommit iväg och köpt ett hopprep än. Ursäkter, ursäkter, ursäkter.... 😉

Har inte heller varit så duktig den här veckan. Så självklart ska ja bättra mig till nästa. Ska tvätta idag och tänkte ta me mig hopprepet ner, kan ju hoppa under tiden.

Jag vill också vara med. Kul idé det här! Hoppas jag inte kommer med för sent??!

Det tror jag inte eftersom en del av oss (undertecknad bl a) den senaste veckan mest har tävlat i ursäkter för att INTE hoppa. 🙂

Välkommen!

Jag hoppar just nu inte så många om dagen. Orkar inte så länge, fast man kan ju hoppa lite flera gånger.

Bara hänga på när som hellat 🙂 Går inge bra för mig har en jäkla förkylning som inte vill ge med sig.

För mig går det rätt bra, har hoppat 145 minuter. Har 12 dagar kvar, så det ska nog gå.

Duktig du är på att hoppa (mary)
Här går de inte så jätte bra, men hoppar lite iallfall. 1 min måste ju vara bättre än ingen min?

Nu ser det mörkt ut för min del. Måste hoppas på att min hals slutar göra ont idag så ja kan hoppa imorgon. Sen får jag hoppa mer än en kanin närmaste dagarna för att klara utmaningen. Men det fixar sig nog, kanske ska hoppa nån minut idag i allafall.