Quote from Funbeat user on 2 November 2006, 16:51Jag har inte heller lyckats hoppa så mycket, har haft ont i halsen och vart förkyld. Ska göra ett nytt försök idag. 20 minuter på en dag är ju riktigt bra 🙂
Jag har inte heller lyckats hoppa så mycket, har haft ont i halsen och vart förkyld. Ska göra ett nytt försök idag. 20 minuter på en dag är ju riktigt bra 🙂
Quote from Lotta Lindström on 2 November 2006, 16:53Och jag har inte kommit iväg och köpt ett hopprep än. Ursäkter, ursäkter, ursäkter.... 😉
Och jag har inte kommit iväg och köpt ett hopprep än. Ursäkter, ursäkter, ursäkter.... 😉
Quote from Elin Rimhagen on 3 November 2006, 06:56Har inte heller varit så duktig den här veckan. Så självklart ska ja bättra mig till nästa. Ska tvätta idag och tänkte ta me mig hopprepet ner, kan ju hoppa under tiden.
Har inte heller varit så duktig den här veckan. Så självklart ska ja bättra mig till nästa. Ska tvätta idag och tänkte ta me mig hopprepet ner, kan ju hoppa under tiden.
Quote from Fredrik Johansson on 3 November 2006, 14:24Jag vill också vara med. Kul idé det här! Hoppas jag inte kommer med för sent??!
Jag vill också vara med. Kul idé det här! Hoppas jag inte kommer med för sent??!
Quote from Lotta Lindström on 3 November 2006, 14:35Det tror jag inte eftersom en del av oss (undertecknad bl a) den senaste veckan mest har tävlat i ursäkter för att INTE hoppa. 🙂
Välkommen!
Det tror jag inte eftersom en del av oss (undertecknad bl a) den senaste veckan mest har tävlat i ursäkter för att INTE hoppa. 🙂
Välkommen!
Quote from Elin Rimhagen on 3 November 2006, 15:24Jag hoppar just nu inte så många om dagen. Orkar inte så länge, fast man kan ju hoppa lite flera gånger.
Jag hoppar just nu inte så många om dagen. Orkar inte så länge, fast man kan ju hoppa lite flera gånger.
Quote from Funbeat user on 7 November 2006, 18:11Bara hänga på när som hellat 🙂 Går inge bra för mig har en jäkla förkylning som inte vill ge med sig.
Bara hänga på när som hellat 🙂 Går inge bra för mig har en jäkla förkylning som inte vill ge med sig.
Quote from Joakim Westlund on 7 November 2006, 23:12För mig går det rätt bra, har hoppat 145 minuter. Har 12 dagar kvar, så det ska nog gå.
För mig går det rätt bra, har hoppat 145 minuter. Har 12 dagar kvar, så det ska nog gå.
Quote from Elin Rimhagen on 8 November 2006, 06:42Duktig du är på att hoppa (mary)
Här går de inte så jätte bra, men hoppar lite iallfall. 1 min måste ju vara bättre än ingen min?
Duktig du är på att hoppa (mary)
Här går de inte så jätte bra, men hoppar lite iallfall. 1 min måste ju vara bättre än ingen min?
Quote from Funbeat user on 8 November 2006, 08:57Nu ser det mörkt ut för min del. Måste hoppas på att min hals slutar göra ont idag så ja kan hoppa imorgon. Sen får jag hoppa mer än en kanin närmaste dagarna för att klara utmaningen. Men det fixar sig nog, kanske ska hoppa nån minut idag i allafall.
Nu ser det mörkt ut för min del. Måste hoppas på att min hals slutar göra ont idag så ja kan hoppa imorgon. Sen får jag hoppa mer än en kanin närmaste dagarna för att klara utmaningen. Men det fixar sig nog, kanske ska hoppa nån minut idag i allafall.