Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHoppsan!
You need to log in to create posts and topics.

Oj! Det låter som en spännande och innehållsrik fika! 😉
Men är man intresserad av nån så gör man väl som vanligt:
- Googlar
- http://www.birthday.se (oväntade blommor från en hemlig beundrare på födelsedagen är väl inte fel?)
- Söker på FunBeat såklart!

Men en

Ska man behöva prata också. Det vågar man väl för tusan inte. Det brukar ju komma så många grodor hoppande den vägen. Fast man ska ju vara glad att grodor är fridlysta (#) 😀

Joachim.. jag tror inte ALLT skedde på en o samma fika.. 😉

Men Mats.. liiite prat är bra... små grodor är söta.. man behöver ju inte pussa på varenda en man ser (hör!)

(L)

Ja man kanske ska försöka prata någon gång annars. Det verkar ju inte enbart räcka med ens uppenbarelse (H).
Men då börjar ju kravet på att det skall vara något vettigt man säger också..... hmmm... Man vill ju inte bara prata väder, vind o träning.... såv

Har du nånsin hört talas om isbrytare Mats? Vad man BÖRJAR snacka om spelar väl ingen större roll. Tids nog inser den andra hur underbar man är... Eller hur nu sånt går till.

Kör hårt Anna och lycka till!

Man kan ju alltid gå fram och säga något bra om passet, eller musiken, så har man iallafall fått personen i fråga att känna sig stolt och glad 🙂
Vi berömmer varandra för lite i vardagen (H)

Silva: Blir man bjuden på plankstek?

Jag har varit på ett spinningpass och insett hur långt ifrån cykel det är.
Tacka vet jag ett cykelpass utomhus utan skrålande musik och hurtiga primalskrik.

Hahahaa... jag är ganska blyg, så det blir svårt att säga något utan att rodna. MEN jag ska på hans morgonpass den 14de (L) . man kanske ska säga nåt mer än hej dådå..

"Brukar det finnas patienter på spinningen som får hammaren, spyr eller svimmar?"

Nä David, det brukar det inte... vi som trots allt kört så vi spytt har tyst smugit av "cykeln" och låtsats springa och fylla på vattenflaska, eller nåt.

Tänkte på en annan sak David, jag har varit med på pass där en del av klientelet varit sverigeelit på friidrottsnivå, då med fokus på löpning 400-800-1500 meter...
En av dessa herrar klev av cykeln och fick besöka toaletten.. Det kan faktiskt vara så att