Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHoppsan!
You need to log in to create posts and topics.

Det var inte mjölksyra som hostades ut utan kokain som han drog in.

Amen jag förstod att du skulle.... satt bara och väntade på att du skulle halka in på DET spåret... lika säkert som Amen i kyrkan!!

Men, om man nu förutsätter att den där kopplingen maxmaxmaxmax mjölksyra tenderar att bli obehagliga toabesök! Betyder de

Silva, Jag har spytt på många tävlingar utan att gå på toa.
Jag tror att du skulle pröva att köra en femmil.

Fan va cool du är David! Du är min hjälte...
Du är nog den tuffaste som finns. Varför är en sån som du singel? Fattar inte (#)

Joackim: Nu blir jag nervös. Är du en sån där "Stalker" som börjar förfölja folk eftersom du tror att du känner dem?
Även om jag är singel så är jag inte intresserad av dig.

Stalker är väl en lätt överdrift! Och det enda sättet jag känner dig på är ju genom det du skriver här på FB. Ska man gå efter det så verkar du ju vara en snäll, ödmjuk och vettig kille som tror alla om gott och gärna delar med dig av tips och erfarenhete

haha. INNAN detta spårar ur vill jag ha fler tips. Gärna konkreta.
Jag är som sagt en blyg tjej och har ingen aning om vad jag ska säga. Vet ju inte ens om han är singel. Men vi är jämngamla, det vet jag..
HM...

...dagens fniss! Nu har du både killar och tjejer efter dig, David, måste vara skönt att kunna attrahera båda sorter!

Go, Joachim!

Anna:
Jag tycker du ska dröja dig kvar i spinningrummet och se om du kan skapa nåt tillfälle att fråga typ: Hur länge har du varit instruktör här då?.....och sen.... Vad går man för utbildning för att bli intruktör på just det här gymet?

eller annars...

....eller ännu bättre Anna:

Säg att du är stel någonstans....i baklåret eller kanske i rumpmuskeln....typ.....å fråga om lite smarta stretchtips.... 😀