Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 23:35Hmmm, är det bara gubbar som springer detta eller finns det kvinnfolk också 🙂
Hmmm, är det bara gubbar som springer detta eller finns det kvinnfolk också 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 07:51Eftersom Lyran inte tycks öppna i tid - finns något alternativt stopp?
Ska bli mycket intressant att se hur långt jag orkar...
Eftersom Lyran inte tycks öppna i tid - finns något alternativt stopp?
Ska bli mycket intressant att se hur långt jag orkar...
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 08:26Ett stycke norrlänsk kvinna hoppas på att få vara med. Springer gärna med få stopp men kommer att ha svårt att hänga med snabbgruppen hela vägen i värmen.
Ett stycke norrlänsk kvinna hoppas på att få vara med. Springer gärna med få stopp men kommer att ha svårt att hänga med snabbgruppen hela vägen i värmen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 08:31Det brukar vara gott om kvinnfolk också. Just den här kommer dessvärre att befinna sig i de östgötska skogarna den helgen men har varit med två gånger förut i alla fall.
Det brukar vara gott om kvinnfolk också. Just den här kommer dessvärre att befinna sig i de östgötska skogarna den helgen men har varit med två gånger förut i alla fall.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 19:35Det börjar närma sig. SMHI lovar fint löpväder. Vid Hornstull bygger de vid 7-11 så det blir trångt där. Just nu har vi en 5.00-5.15 grupp som Johan leder. Peter håller i 6.30 gruppen och Carina och Mats tar hand om 7.15 gruppen. Vi har planerat in pauser
Det börjar närma sig. SMHI lovar fint löpväder. Vid Hornstull bygger de vid 7-11 så det blir trångt där. Just nu har vi en 5.00-5.15 grupp som Johan leder. Peter håller i 6.30 gruppen och Carina och Mats tar hand om 7.15 gruppen. Vi har planerat in pauser
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 19:26Hmm... Eftersom jag skippar både löpning och alla kalorier i form av godis och sportdryck kan jag lägga allt krut på After run... 😀 Tål att funderas på...
Hmm... Eftersom jag skippar både löpning och alla kalorier i form av godis och sportdryck kan jag lägga allt krut på After run... 😀 Tål att funderas på...
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:39Det postas en del på Facebook också, men för er som missat...
Om ni tänkt föra över spåret från GPSies till Garmin Forerunner har jag följande råd: Klicka först på "Show options" och sen "set points evenly (every 40 meter)". Därefter kan du exportera till
Det postas en del på Facebook också, men för er som missat...
Om ni tänkt föra över spåret från GPSies till Garmin Forerunner har jag följande råd: Klicka först på "Show options" och sen "set points evenly (every 40 meter)". Därefter kan du exportera till
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:47Och vädret ser ut som avtagande regn, uppehåll på eftermiddagen vilket får ses som bra löpväder. Sportslick på tassarna, keps och tunn jacka, annars inga speciella åtgärder.
Och vädret ser ut som avtagande regn, uppehåll på eftermiddagen vilket får ses som bra löpväder. Sportslick på tassarna, keps och tunn jacka, annars inga speciella åtgärder.
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 16:06Vi klarade oss helt utan regn men varmt var det.
Tack för trevligt arrangemang. 30km till Rönninge var nog för mig.
Vi klarade oss helt utan regn men varmt var det.
Tack för trevligt arrangemang. 30km till Rönninge var nog för mig.
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 18:31Härlig löpning i dag. Var tvungen att avbryta i Rönninge då magen sa ifrån... Då vet jag tills nästa år vad jag inte skall stoppa i mig.
Härlig löpning i dag. Var tvungen att avbryta i Rönninge då magen sa ifrån... Då vet jag tills nästa år vad jag inte skall stoppa i mig.