Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHornstull - Järna, fast i Umeå?
You need to log in to create posts and topics.

Förra söndagen var jag med på Hornstull – Järna (fast jag sprang bara till Östertälje, 35 km – någon måtta får det vara). Det var fantastiskt kul och jag slogs av tanken att vi kanske borde göra något liknande i Umeå.

Skulle det finnas något intresse fö

Åh, ja! Jag åker hem till Umeå på tisdag och stannar till söndag, skulle lätt hänga med på ett pass där på helgen. Jag var också med på Hornstull-Järna och tyckte det var så himla mysigt!!

Man kanske kan börja typ vid Nydala, spriga runt sjön och sen ner

Så du sprang också i söndags? Kul! Det där lät väl som en trevlig runda - självklart måste man springa längs älven.

Det går ju inte så många pendeltåg här men hemtransport kan man väl lösa på nåt sätt - eller så springer man tillbaka igen.

Japp, jag var hon i vitrosa linne. 🙂

Ja, då är det bara att lägga upp en plan, mer exakt, och lägga upp som gemensamt träningspass, så får vi se vilka som nappar. 🙂

Det låter intressant!

Jag har skapat ett träningspass nu, men inte definierat vägen och sträckan exakt. Det kan vi kanske diskutera oss fram till under veckan??

http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9482176

Bra initiativ. Jag är helt klart intresserad av att hänga på om jag kan till helgen.

En något mer moderat sträckning är: 10 km spåret I-20, Umeå (grus, stybb, stig, berg, backar), från originalstarten vid övningsbanan (annars blir det bara 9,5 km), och sedan 2009 års blodomlopp = 2 mil i lätt krävande terräng.

Mycket bra initiativ. Jag är med.

För alla som är intresserade av att springa den sträckning som jag nyss skisserade, spring först 10 km-spåret på I-20, för att känna hur det är att springa i oländig terräng. Detta är lätt terräng.