Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHornstull - Järna, fast i Umeå?
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar inte terräng- jag gillar asfalt! 😀

Jag har funderat lite mer på bansträckningen. Om vi börjar på Nydala, och springer runt sjön, och sen ner mot Strömpilen, så bör det bli en mil. Sen kan man springa ca en mil längs älven, innan man kommer fram till något vattenfall, stämmer det? Då har vi

Bra initiativ! Nu kan inte jag hänga med den här gången (rehab), men jag hoppas ni får en trevlig tur och är sugna på att göra om det igen. Isf ska jag se till att kunna vara med 🙂

Nu är vi tillbaka efter 38 kilometer i värmen. Blev en kanonmysig dag, här kan ni läsa lite mer och se bilder av Umeås underbara natur:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15123274

Kul att läsa om vad man varit med om. 🙂 Vilka härliga bilder.

Madeleine: Underbart. Trevlig blogg förresten skall titta till den lite mer sedan.

Tack! Du är så välkommen tillbaka till min lilla bloggvärld. 🙂

Vilken trevlig runda och vad trevligt du berättar i din blogg med bilder. (t+)(t+)(t+) Tackar från en göteborgare som bor i Umeå.

Vad kul att ni fick till ett gemensamlöp! Ser ut som en riktigt trevlig runda också med fina vyer.

Och nu när ni andra kollat in Madeleines trevliga blogg, tittat på alla fina bilder och läst våra lyriska berättelser så hänger ni förstås på nästa gång någon sammankallar till gemensamt löppass. 🙂