Quote from Guest on 10 July 2010, 16:38Förra söndagen var jag med på Hornstull – Järna (fast jag sprang bara till Östertälje, 35 km – någon måtta får det vara). Det var fantastiskt kul och jag slogs av tanken att vi kanske borde göra något liknande i Umeå.
Skulle det finnas något intresse fö
Förra söndagen var jag med på Hornstull – Järna (fast jag sprang bara till Östertälje, 35 km – någon måtta får det vara). Det var fantastiskt kul och jag slogs av tanken att vi kanske borde göra något liknande i Umeå.
Skulle det finnas något intresse fö
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 16:48Åh, ja! Jag åker hem till Umeå på tisdag och stannar till söndag, skulle lätt hänga med på ett pass där på helgen. Jag var också med på Hornstull-Järna och tyckte det var så himla mysigt!!
Man kanske kan börja typ vid Nydala, spriga runt sjön och sen ner
Åh, ja! Jag åker hem till Umeå på tisdag och stannar till söndag, skulle lätt hänga med på ett pass där på helgen. Jag var också med på Hornstull-Järna och tyckte det var så himla mysigt!!
Man kanske kan börja typ vid Nydala, spriga runt sjön och sen ner
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:01Så du sprang också i söndags? Kul! Det där lät väl som en trevlig runda - självklart måste man springa längs älven.
Det går ju inte så många pendeltåg här men hemtransport kan man väl lösa på nåt sätt - eller så springer man tillbaka igen.
Så du sprang också i söndags? Kul! Det där lät väl som en trevlig runda - självklart måste man springa längs älven.
Det går ju inte så många pendeltåg här men hemtransport kan man väl lösa på nåt sätt - eller så springer man tillbaka igen.
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:37Japp, jag var hon i vitrosa linne. 🙂
Ja, då är det bara att lägga upp en plan, mer exakt, och lägga upp som gemensamt träningspass, så får vi se vilka som nappar. 🙂
Japp, jag var hon i vitrosa linne. 🙂
Ja, då är det bara att lägga upp en plan, mer exakt, och lägga upp som gemensamt träningspass, så får vi se vilka som nappar. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 21:19Det låter intressant!
Det låter intressant!
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 19:19Jag har skapat ett träningspass nu, men inte definierat vägen och sträckan exakt. Det kan vi kanske diskutera oss fram till under veckan??
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=9482176
Jag har skapat ett träningspass nu, men inte definierat vägen och sträckan exakt. Det kan vi kanske diskutera oss fram till under veckan??
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 23:40Bra initiativ. Jag är helt klart intresserad av att hänga på om jag kan till helgen.
Bra initiativ. Jag är helt klart intresserad av att hänga på om jag kan till helgen.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 00:18En något mer moderat sträckning är: 10 km spåret I-20, Umeå (grus, stybb, stig, berg, backar), från originalstarten vid övningsbanan (annars blir det bara 9,5 km), och sedan 2009 års blodomlopp = 2 mil i lätt krävande terräng.
En något mer moderat sträckning är: 10 km spåret I-20, Umeå (grus, stybb, stig, berg, backar), från originalstarten vid övningsbanan (annars blir det bara 9,5 km), och sedan 2009 års blodomlopp = 2 mil i lätt krävande terräng.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 00:57Mycket bra initiativ. Jag är med.
Mycket bra initiativ. Jag är med.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 01:53För alla som är intresserade av att springa den sträckning som jag nyss skisserade, spring först 10 km-spåret på I-20, för att känna hur det är att springa i oländig terräng. Detta är lätt terräng.
För alla som är intresserade av att springa den sträckning som jag nyss skisserade, spring först 10 km-spåret på I-20, för att känna hur det är att springa i oländig terräng. Detta är lätt terräng.