Quote from Guest on 4 November 2010, 00:25Söndagen den 14/11 kl 13:00 med start utanför 7-Eleven (korr från Fredrika, tack) Hornstull, Stockholm (samma startplats som för Hornstull-Järna)
Ett gemensamt träningspass med löpning utmed Mälaren.
Vi utgår från Hornstull och springer söder ut över L
Söndagen den 14/11 kl 13:00 med start utanför 7-Eleven (korr från Fredrika, tack) Hornstull, Stockholm (samma startplats som för Hornstull-Järna)
Ett gemensamt träningspass med löpning utmed Mälaren.
Vi utgår från Hornstull och springer söder ut över L
Quote from Panama B on 4 November 2010, 00:35Kul ide. Bra site att hitta liknande löpturer 😉
http://www.cafekartan.se/015915/Konditori_Lyran
Kul ide. Bra site att hitta liknande löpturer 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 10:22Låter trevligt! Ska försöka hinna efter TSM. Men orkar du det här efter ultraintervaller hela-halva natten?
Låter trevligt! Ska försöka hinna efter TSM. Men orkar du det här efter ultraintervaller hela-halva natten?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 10:32Nej, jag ska inte köra alla ultraintervallerna. Jag har ju KUL-helgen nu 5-7/11 2x50 km, sedan Plankrevanchtävling lörd 13/11 fm (prel), några ultraintervaller (3x10 km) lörd kväll, morgonmarodörspass sönd 14/11 morgon, det här passet sön em. Sedan blir d
Nej, jag ska inte köra alla ultraintervallerna. Jag har ju KUL-helgen nu 5-7/11 2x50 km, sedan Plankrevanchtävling lörd 13/11 fm (prel), några ultraintervaller (3x10 km) lörd kväll, morgonmarodörspass sönd 14/11 morgon, det här passet sön em. Sedan blir d
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 11:02Helgplanen är precis lika osäker som alltid för min del men jag har detta lite på bevakning i alla fall. 🙂
Helgplanen är precis lika osäker som alltid för min del men jag har detta lite på bevakning i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:26Gud så trevligt det låter. Bodde jag i huvudstaden skulle jag absolut hänga på.
Gud så trevligt det låter. Bodde jag i huvudstaden skulle jag absolut hänga på.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 14:35En räkmacka efter TSM kan ju inte vara helt fel
En räkmacka efter TSM kan ju inte vara helt fel
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 14:50Tyckte jag läste nåt om jordgubbstårta också. (H:)
Tyckte jag läste nåt om jordgubbstårta också. (H:)
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:52Intressant! 😀
Hade tänkt mig vinterutmaning den dagen, men det finns ju tid att planera om lite.
Intressant! 😀
Hade tänkt mig vinterutmaning den dagen, men det finns ju tid att planera om lite.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:04Anna, kul att du nämner Vinterutmaningen för jag tänkte passa på att propagera lite för den tävlingen på det här löpet.
Jag har en lös idé om att förlänga returen och fortsätta med de som vill efter Hornstull vidare till Stadshuset, alternativt till Ska
Anna, kul att du nämner Vinterutmaningen för jag tänkte passa på att propagera lite för den tävlingen på det här löpet.
Jag har en lös idé om att förlänga returen och fortsätta med de som vill efter Hornstull vidare till Stadshuset, alternativt till Ska