Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:26Det är inte ofta som jag önskar att jag bodde i Sthlm-trakten, men just nu hade jag velat göra det! Ha det så jättetrevligt ni som ger er ut!
Det är inte ofta som jag önskar att jag bodde i Sthlm-trakten, men just nu hade jag velat göra det! Ha det så jättetrevligt ni som ger er ut!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:31Alexandra & Susanne: Det går veckoslutsbussar till Stockholm.
Alexandra & Susanne: Det går veckoslutsbussar till Stockholm.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:43Då börjar vi tyvärr prata om en ganska dyr joggingtur! 😉
Då börjar vi tyvärr prata om en ganska dyr joggingtur! 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:56...fast billigare och trevligare än Stockholmsmaran 🙂
...fast billigare och trevligare än Stockholmsmaran 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 21:00.....och myyyyycket mer tacksam distans! 😉
.....och myyyyycket mer tacksam distans! 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 21:03Mikael, eftersom jag inte vill stå vid skampålen så håller jag mig nog till min vanliga vinterutmaningsbana.
Jag ser det istället som en chans att få lite trevligt sällskap på en långrunda. (och okej då, kanske lockar den där tårtan lite också 😉 )
E
Mikael, eftersom jag inte vill stå vid skampålen så håller jag mig nog till min vanliga vinterutmaningsbana.
Jag ser det istället som en chans att få lite trevligt sällskap på en långrunda. (och okej då, kanske lockar den där tårtan lite också 😉 )
E
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 21:33Anna, javisst, skampålen vill man ju undvika så jag kommer själv förstås springa min ordinarie 10-kilometersrunda. Men är villig att också göra den här för den goda sakens skull.
Anna, javisst, skampålen vill man ju undvika så jag kommer själv förstås springa min ordinarie 10-kilometersrunda. Men är villig att också göra den här för den goda sakens skull.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 18:18Jag vill verkligen med och ska försöka få till det. Lite mycket nästa helg bara. Ultraintervaller på lördagen, TSM på söndagen, löpning hem från TSM och så fikapasset här. Blir en tuff o rolig helg 😀
Jag vill verkligen med och ska försöka få till det. Lite mycket nästa helg bara. Ultraintervaller på lördagen, TSM på söndagen, löpning hem från TSM och så fikapasset här. Blir en tuff o rolig helg 😀
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 20:03Vilket kul initiativ! Jag jobbar och kan inte vara med, både löpsällskap och förtäringen lockar 😉
Vilket kul initiativ! Jag jobbar och kan inte vara med, både löpsällskap och förtäringen lockar 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 20:56Carina, javisst är det mycket nästa helg men jag försöker vara med på det mesta och det här förstås.
Camilla, vi får försöka få till en replay på det här inom det snaraste så att alla som inte kan på söndag får en andra chans. Inte minst Ingrid som tog i
Carina, javisst är det mycket nästa helg men jag försöker vara med på det mesta och det här förstås.
Camilla, vi får försöka få till en replay på det här inom det snaraste så att alla som inte kan på söndag får en andra chans. Inte minst Ingrid som tog i