Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte ofta som jag önskar att jag bodde i Sthlm-trakten, men just nu hade jag velat göra det! Ha det så jättetrevligt ni som ger er ut!

Alexandra & Susanne: Det går veckoslutsbussar till Stockholm.

Då börjar vi tyvärr prata om en ganska dyr joggingtur! 😉

...fast billigare och trevligare än Stockholmsmaran 🙂

.....och myyyyycket mer tacksam distans! 😉

Mikael, eftersom jag inte vill stå vid skampålen så håller jag mig nog till min vanliga vinterutmaningsbana.

Jag ser det istället som en chans att få lite trevligt sällskap på en långrunda. (och okej då, kanske lockar den där tårtan lite också 😉 )

E

Anna, javisst, skampålen vill man ju undvika så jag kommer själv förstås springa min ordinarie 10-kilometersrunda. Men är villig att också göra den här för den goda sakens skull.

Jag vill verkligen med och ska försöka få till det. Lite mycket nästa helg bara. Ultraintervaller på lördagen, TSM på söndagen, löpning hem från TSM och så fikapasset här. Blir en tuff o rolig helg 😀

Vilket kul initiativ! Jag jobbar och kan inte vara med, både löpsällskap och förtäringen lockar 😉

Carina, javisst är det mycket nästa helg men jag försöker vara med på det mesta och det här förstås.

Camilla, vi får försöka få till en replay på det här inom det snaraste så att alla som inte kan på söndag får en andra chans. Inte minst Ingrid som tog i