Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmmm. Insåg just att det är föreläsning med Isabellah Andersson på TSM och att själva TSM-löpningen inte startar förrän 11:30. Kan bli tight om tid 🙁 Får fundera på hur jag gör.

Jag har jämfört tidigare pass där vi kört snabbdistans på den banan och vi kommer inte vara tillbaka på Stadion förrän cirka 13:00, så det blir nog ingen räkmacka för mig

Ajdå, samma läge för min del. Jag springer också med TSM och måste tyvärr avstå den här trevliga eftermiddagen. 🙁

Jag har lovat att vara social sönd em så jag (och några andra som jag vet kommer) måste starta 13:00.

Men om ni är ett gäng TSM-are som kommer loss lite senare så är det ju ingenting som hindrar er från att samla ihop er och springa själva. Då lär vi väl

Jag har mina pojkar i helgen så jag tänker inte springa MEN vi tar nog bilen dit och väntar på er och smaskar lite bakelser. Och tar en liten geocache när vi är klara 🙂

Vad suddig din avatar är. Är det ett biometriskt foto så du kan spåras?

David: Nu menar du Mikael va?

Ja, h*n verkar ostadig vid fotograferingen. Det fungerar inte för oss andra som vill se både ansikte o nummer.
BILD:http://a1604.g.akamai.net/7/1604/1572/bb5b234d7f611b/www.disney.se/kalleanka/ankeborg/portratt/portrettbilder/portretter/bgjengen.gif

Vanudå? Får man inte vara suddig på Funbeat längre?

Är det fråga om nattsudd?