Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 16:58Hmmm. Insåg just att det är föreläsning med Isabellah Andersson på TSM och att själva TSM-löpningen inte startar förrän 11:30. Kan bli tight om tid 🙁 Får fundera på hur jag gör.
Hmmm. Insåg just att det är föreläsning med Isabellah Andersson på TSM och att själva TSM-löpningen inte startar förrän 11:30. Kan bli tight om tid 🙁 Får fundera på hur jag gör.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 17:33Jag har jämfört tidigare pass där vi kört snabbdistans på den banan och vi kommer inte vara tillbaka på Stadion förrän cirka 13:00, så det blir nog ingen räkmacka för mig
Jag har jämfört tidigare pass där vi kört snabbdistans på den banan och vi kommer inte vara tillbaka på Stadion förrän cirka 13:00, så det blir nog ingen räkmacka för mig
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 18:30Ajdå, samma läge för min del. Jag springer också med TSM och måste tyvärr avstå den här trevliga eftermiddagen. 🙁
Ajdå, samma läge för min del. Jag springer också med TSM och måste tyvärr avstå den här trevliga eftermiddagen. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 22:58Jag har lovat att vara social sönd em så jag (och några andra som jag vet kommer) måste starta 13:00.
Men om ni är ett gäng TSM-are som kommer loss lite senare så är det ju ingenting som hindrar er från att samla ihop er och springa själva. Då lär vi väl
Jag har lovat att vara social sönd em så jag (och några andra som jag vet kommer) måste starta 13:00.
Men om ni är ett gäng TSM-are som kommer loss lite senare så är det ju ingenting som hindrar er från att samla ihop er och springa själva. Då lär vi väl
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:07Jag har mina pojkar i helgen så jag tänker inte springa MEN vi tar nog bilen dit och väntar på er och smaskar lite bakelser. Och tar en liten geocache när vi är klara 🙂
Jag har mina pojkar i helgen så jag tänker inte springa MEN vi tar nog bilen dit och väntar på er och smaskar lite bakelser. Och tar en liten geocache när vi är klara 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 12:48Vad suddig din avatar är. Är det ett biometriskt foto så du kan spåras?
Vad suddig din avatar är. Är det ett biometriskt foto så du kan spåras?
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2010, 12:50David: Nu menar du Mikael va?
David: Nu menar du Mikael va?
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 12:54Ja, h*n verkar ostadig vid fotograferingen. Det fungerar inte för oss andra som vill se både ansikte o nummer.
BILD:http://a1604.g.akamai.net/7/1604/1572/bb5b234d7f611b/www.disney.se/kalleanka/ankeborg/portratt/portrettbilder/portretter/bgjengen.gif
Ja, h*n verkar ostadig vid fotograferingen. Det fungerar inte för oss andra som vill se både ansikte o nummer.
BILD:http://a1604.g.akamai.net/7/1604/1572/bb5b234d7f611b/www.disney.se/kalleanka/ankeborg/portratt/portrettbilder/portretter/bgjengen.gif
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:23Vanudå? Får man inte vara suddig på Funbeat längre?
Vanudå? Får man inte vara suddig på Funbeat längre?
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2010, 13:27Är det fråga om nattsudd?
Är det fråga om nattsudd?