Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vilket söndagsmys!!!

Tack alla för en härlig löptur i trevligt sällskap!

Bra intiativ, Micke! Repris önskas! 🙂

/LL

Japp. Det här var en fanastisk kombo med både löpning och fika. Mer sånt åt folket! Tack Micke och alla andra som var med.

Jag fick min räkmacka till slut, men vilket stress det blev

Hur många hängde på passet?
Lite sur att jag missade räkmackan och Lyran men jag jobbade.... 🙁

Räkmacka OCH wienerbröd blev det. (H) Synd att jag inte klarade av att hålla mig på benen så jag kunde förbränna intaget. Tack för hjälpen. Det gick lätt att hitta till t-banan och jag kom till Hornstull nästan samtidigt med löparna. Hoppas jag är läkt ti

Tack alla som var med! Detta var kul.

Totalt var vi tio löpare till Lyran.

Tack för en trevlig löptur/fikastund och tack Micke för ett trevligt initiativ:-) Jag kom inte så långt efter trots att jag i min sololöpning till Lyran sprang fel med 2 km. ha ha!:D Fast så parkerade jag oxå bara c:a 3,7 km från Lyran oxå(H). Otur med v

Instämmer i tack-kören. Bra och roligt initiativ som jag gärna gör om. 😀

Helena, tråkigt med foten och hoppas att den repar sig snabbt.

Jag lärde mig en sak idag, räkmacka och chokladboll i magen är jag inte van att springa med. Men som alla erfaren

Tackar för sällskapet, utmärkt kombo med fika-löpning. Nu får vi hitta på fler utflyktsmål.

Tack allihopa för trevligt löpsällskap. Osis Helena att vurpa men skönt att höra att du kom hem utan alltför stora problem.

Lyran är tydligen populärt även såhär års för när vi kom fram tog det tid att vänta ut ett par lediga bord att samla oss kring och