Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 13:35Man kanske är för snabb för kameran 😉
Man kanske är för snabb för kameran 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:07Jag har ändrat helgens planer och kommer inte köra ultraintervaller på lördag. Eventuellt kommer jag med på detta trevliga arrangemang istället. Inte 100% säkert att jag kan, men eventuellt alltså. 🙂
Jag har ändrat helgens planer och kommer inte köra ultraintervaller på lördag. Eventuellt kommer jag med på detta trevliga arrangemang istället. Inte 100% säkert att jag kan, men eventuellt alltså. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:15Min tanke är att vara med och hoppas att jag inte blir frånsprungen av alla 😉
Min tanke är att vara med och hoppas att jag inte blir frånsprungen av alla 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:26Nej, på det här löpet är det ingen risk att bli ifrånsprungen. Vi kommer att ta det lugnt, ultra-lugnt.
Kristina, hoppas då att kalendern (och magen) har ett hål för konditorilöpet.
Nej, på det här löpet är det ingen risk att bli ifrånsprungen. Vi kommer att ta det lugnt, ultra-lugnt.
Kristina, hoppas då att kalendern (och magen) har ett hål för konditorilöpet.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 20:34Ja, håller tummarna! Fast om jag kommer med så tror jag att jag springer hemifrån Sumpan och ansluter vid Hornstull. Springer ut till Lyran där jag hänfaller fullständigt till dödssynden (frosseri) för att sedan rulla till T-banan och åka hem. Det blir 16
Ja, håller tummarna! Fast om jag kommer med så tror jag att jag springer hemifrån Sumpan och ansluter vid Hornstull. Springer ut till Lyran där jag hänfaller fullständigt till dödssynden (frosseri) för att sedan rulla till T-banan och åka hem. Det blir 16
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 21:22Angående vädret så säger SMHI, yr.no och klart.se samma sak: +5C och halvklart. Så då hoppas vi på det.
Angående vädret så säger SMHI, yr.no och klart.se samma sak: +5C och halvklart. Så då hoppas vi på det.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 21:25Då får ni se vilka Fp. David ¤® © som kommer dit.
Då får ni se vilka Fp. David ¤® © som kommer dit.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 21:59Jag vill springa,
Jag vill fika,
Jag vill ha sällskap,
Jag vill ha tid, ...det har jag ju!Vi ses imorgon!
Jag vill springa,
Jag vill fika,
Jag vill ha sällskap,
Jag vill ha tid, ...det har jag ju!
Vi ses imorgon!
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 22:49Vad bra! Jag skulle gissa att vi blir ett 10-tal till start. Jag lovar också att rapportera hur många David:ar som dyker upp.
Jag kom också på att vi familjefäder kan yrka på ett tårtbidrag från ätteläggarna eftersom det är Fars Dag imorgon.
Vad bra! Jag skulle gissa att vi blir ett 10-tal till start. Jag lovar också att rapportera hur många David:ar som dyker upp.
Jag kom också på att vi familjefäder kan yrka på ett tårtbidrag från ätteläggarna eftersom det är Fars Dag imorgon.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 07:53Som om föreläsning och TSM-träning inte vore nog! Kom just på att det är dubbdäcksförbud på Hornsgatan! ....men jag ger INTE upp utan får parkera längre bort, starta efter 13:00 och försöka springa i kapp:-) Fast hinner troligtvis inte ifatt förrän vid Ly
Som om föreläsning och TSM-träning inte vore nog! Kom just på att det är dubbdäcksförbud på Hornsgatan! ....men jag ger INTE upp utan får parkera längre bort, starta efter 13:00 och försöka springa i kapp:-) Fast hinner troligtvis inte ifatt förrän vid Ly