Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:51Haha...ja det var faktiskt underbart härligt att se att ni faktiskt hade satt ut var ni bodde båda två.
Jag tycker att det är SKITAKUL att träffa FunBeatare som man förut bara chattat med i FunBeat typ i verkligheten. En del vill vara helt anonyma men oxo
Haha...ja det var faktiskt underbart härligt att se att ni faktiskt hade satt ut var ni bodde båda två.
Jag tycker att det är SKITAKUL att träffa FunBeatare som man förut bara chattat med i FunBeat typ i verkligheten. En del vill vara helt anonyma men oxo
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 18:55Jag bor i Göteborg men min fru är uppvuxen i Hova.
Det arrangeras även ett lopp i samband med Hova Riddarvecka i juli - Riddarsprånget. Det kanske är något för dig Kjell? Men det är nog bara 10 km och du är väl gammal maratonräv?
Jag bor i Göteborg men min fru är uppvuxen i Hova.
Det arrangeras även ett lopp i samband med Hova Riddarvecka i juli - Riddarsprånget. Det kanske är något för dig Kjell? Men det är nog bara 10 km och du är väl gammal maratonräv?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 19:15"Allt gott kommer från Hova"...Anders...
Å så har ni ett sprinter-lopp oxo....helt underbart.
Så funkar inte Hova-Gullspångs Halvmarathon så finns alltså Riddarsprånget att tillgå. Hedra Stikkan Andersson vår kanske mest populära textskrivare,manager, ABB
"Allt gott kommer från Hova"...Anders...
Å så har ni ett sprinter-lopp oxo....helt underbart.
Så funkar inte Hova-Gullspångs Halvmarathon så finns alltså Riddarsprånget att tillgå. Hedra Stikkan Andersson vår kanske mest populära textskrivare,manager, ABB