Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 12:29Tja, jag har kört alla varianter, har fotpod och flera kadenssensorer. Jag har inte haft problem med någon av dem, så det är nog inte så enkelt.
Tja, jag har kört alla varianter, har fotpod och flera kadenssensorer. Jag har inte haft problem med någon av dem, så det är nog inte så enkelt.
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 13:13Återupplivar en gammal tråd. När jag behövde exportera spår från gpsies till min Garmin FR 305 och tryckte på exportera knappen på sajten hände inte ett dyft varken innan eller efter att jag installerat det senaste Garmin Connect plugin:et. Någon annan so
Återupplivar en gammal tråd. När jag behövde exportera spår från gpsies till min Garmin FR 305 och tryckte på exportera knappen på sajten hände inte ett dyft varken innan eller efter att jag installerat det senaste Garmin Connect plugin:et. Någon annan so
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:03Windows och Internet Explorer?
Eller OS X? Safari? Chrome?Symptomen är likartade men tips och lösning skiljer sej...
Windows och Internet Explorer?
Eller OS X? Safari? Chrome?
Symptomen är likartade men tips och lösning skiljer sej...
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:09Misstänkte att jag behövde säga något mer... Win XP + Chrome 16
Misstänkte att jag behövde säga något mer... Win XP + Chrome 16
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 21:47Prova Explorer? Och lägga till sajten (gpsies.com) under listan med säkra sajter
Prova Explorer? Och lägga till sajten (gpsies.com) under listan med säkra sajter
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 06:39Jag har alltid tagit spåren ifrån gpsies via training center. Dvs laddat ner dem som tcx-fil, importerat till gtc och sedan laddat över till klockan.
Jag har alltid tagit spåren ifrån gpsies via training center. Dvs laddat ner dem som tcx-fil, importerat till gtc och sedan laddat över till klockan.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 08:30Ok, då testar jag det! Tack!
Ok, då testar jag det! Tack!