Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 13:00Fotstatistik, vilken bra idé! Jag har alltid uppfattat mina fötter som smala och jag kan utan större bekymmer använda smäckra italienska skor (om jag tycker jag har råd att köpa dem. Händer allt mer sällan! )
Kvinna
Skostorlek 38
Längd 24 cm
Stortån läng
Fotstatistik, vilken bra idé! Jag har alltid uppfattat mina fötter som smala och jag kan utan större bekymmer använda smäckra italienska skor (om jag tycker jag har råd att köpa dem. Händer allt mer sällan! )
Kvinna
Skostorlek 38
Längd 24 cm
Stortån läng
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 19:37Lena: Excelfilen är under bearbetning just nu. Det jag kan konstatera är mina fötter mycket riktigt är PÅ TOK för smala för att det ska vara kul att handla skor. (#)
Stay tuned! Intressant info för er andra kommer lite senare 😉
Lena: Excelfilen är under bearbetning just nu. Det jag kan konstatera är mina fötter mycket riktigt är PÅ TOK för smala för att det ska vara kul att handla skor. (#)
Stay tuned! Intressant info för er andra kommer lite senare 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:10Hm, tyvärr visar denna data precis inget intressant. Nu har jag bara gjort en optisk analys, men något mer än att män har längre (men inte i relation till längden bredare) fötter kan jag inte se på rak arm.
BILD:https://lh3.googleusercontent.com/-0Rnk7Q
Hm, tyvärr visar denna data precis inget intressant. Nu har jag bara gjort en optisk analys, men något mer än att män har längre (men inte i relation till längden bredare) fötter kan jag inte se på rak arm.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:11Hm, ok. Om man betraktar kvinnors och mäns fötter separat så kan man ju möjligtvis förmoda att ju längre foten är desto smalare är den i relation till längden. Med lite fantasi alltså 😉
Hm, ok. Om man betraktar kvinnors och mäns fötter separat så kan man ju möjligtvis förmoda att ju längre foten är desto smalare är den i relation till längden. Med lite fantasi alltså 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:33Hmm. Nu såg jag att jag verkar vara underrepresenterad i skostorlek, vilket jag faktiskt inte trodde!
Jag har skostorlek 37 (ibland 37,5 men mycket sällan 36).
Längd på foten: 22,5
Bredd: 10Jag ritade av foten på ett papper och mätte, så jag kan nog in
Hmm. Nu såg jag att jag verkar vara underrepresenterad i skostorlek, vilket jag faktiskt inte trodde!
Jag har skostorlek 37 (ibland 37,5 men mycket sällan 36).
Längd på foten: 22,5
Bredd: 10
Jag ritade av foten på ett papper och mätte, så jag kan nog in
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 09:28Hm ska du inte köra det på log-papper för att se om beroendet inte är linjärt?
Excel är har tyvärr diverse brister när det gäller att presentera sånt ...
Hm ska du inte köra det på log-papper för att se om beroendet inte är linjärt?
Excel är har tyvärr diverse brister när det gäller att presentera sånt ...
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 11:20förstår inte riktigt tabellen.. om jag tar min bredd och delar med skostorleken, så får jag ju ett värde på under 1? Likaså om jag tar måttet på bredden genom längdmåttet? *förvirrad å nyvaken*
Annars tror jag också att det är viktigare att dividera br
förstår inte riktigt tabellen.. om jag tar min bredd och delar med skostorleken, så får jag ju ett värde på under 1? Likaså om jag tar måttet på bredden genom längdmåttet? *förvirrad å nyvaken*
Annars tror jag också att det är viktigare att dividera br
Quote from Fredric Lagerström on 20 October 2011, 11:33Man.
Löparskor stl 42,5
Fotlängd hö 25,6 cm
Bredd hö 9,3cm obel
Bredd hö 9,8cm bel
Man.
Löparskor stl 42,5
Fotlängd hö 25,6 cm
Bredd hö 9,3cm obel
Bredd hö 9,8cm bel
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 20:18Jejeje, skostorlek/bredd menade jag ju såklart! 😉 Och ja, Excel har sina brister, men tyvärr är det allt jag har tillgång till numera. Förr, när det var bättre, hade jag massor av roliga program att leka med 😉
Jejeje, skostorlek/bredd menade jag ju såklart! 😉 Och ja, Excel har sina brister, men tyvärr är det allt jag har tillgång till numera. Förr, när det var bättre, hade jag massor av roliga program att leka med 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 09:59Excel påminner mig tyvärr väldigt ofta om en historia om en försäljare som vill sälja ett grafikprogram, och visade att det kunde göra både staplar och tårtbitar, t o m skuggade i 3D, och i vilka färger som helst.
-Jaha, och hur plottar det värden som fun
Excel påminner mig tyvärr väldigt ofta om en historia om en försäljare som vill sälja ett grafikprogram, och visade att det kunde göra både staplar och tårtbitar, t o m skuggade i 3D, och i vilka färger som helst.
-Jaha, och hur plottar det värden som fun