Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:21Av vilket skäl då?
Av vilket skäl då?
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 22:27"Inte på Ride of Dope-cykeln eller vintercykeln. Annars kör jag mycket på tub."
Släpp det David...
"Inte på Ride of Dope-cykeln eller vintercykeln. Annars kör jag mycket på tub."
Släpp det David...
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 01:07Mindre risk att ventilen blir ocentrerad, händer inte ofta kanske men ändå.
Mindre risk att ventilen blir ocentrerad, händer inte ofta kanske men ändå.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 07:24Jag har väl upplevt att det har varit lättare att få däcket på rätt plats vid just ventilen, men förmodligen spelar det ingen större roll.
Jag har väl upplevt att det har varit lättare att få däcket på rätt plats vid just ventilen, men förmodligen spelar det ingen större roll.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 09:12Större risk att klämma slangen också.
Större risk att klämma slangen också.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 09:49Kan hjälpa att gnugga m gammaldags hård tvål på fälgen där man har sista jobbiga biten att kränga på däcket. Vet inte om tvålen på nåt sätt har nackdelar?
Kan hjälpa att gnugga m gammaldags hård tvål på fälgen där man har sista jobbiga biten att kränga på däcket. Vet inte om tvålen på nåt sätt har nackdelar?
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 12:48"Större risk att klämma slangen också"
Nej.
"Större risk att klämma slangen också"
Nej.
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 13:12På ett cykelhjul är det så pass enkelt att kränga på ett däck så det spelar ingen roll var man börjar, men det rätta svaret är: Börja mitt emot ventilen !!
Kränger man MC däck så förstår man varför. Man kan lägga däckskanten mitt i fälgen så blir det i
På ett cykelhjul är det så pass enkelt att kränga på ett däck så det spelar ingen roll var man börjar, men det rätta svaret är: Börja mitt emot ventilen !!
Kränger man MC däck så förstår man varför. Man kan lägga däckskanten mitt i fälgen så blir det i
Quote from Funbeat user on 15 December 2011, 13:51Jag föredrar att lita på proffsmekar. Sedan så är det lättare på slutet att trycka upp ventilen. Prova gärna Vittoria på Campafälg.
Jag föredrar att lita på proffsmekar. Sedan så är det lättare på slutet att trycka upp ventilen. Prova gärna Vittoria på Campafälg.
Quote from Jonny Persson on 15 December 2011, 14:04En sak är säker och det är att jag kommer aldrig mer att köpa Vittoria så länge jag har de fälgar jag har. Jag trodde att jag var bra på att byta däck men ack vad jag bedrog mig.
En sak är säker och det är att jag kommer aldrig mer att köpa Vittoria så länge jag har de fälgar jag har. Jag trodde att jag var bra på att byta däck men ack vad jag bedrog mig.