Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 10:29Jag har bara kör det i mina tubisar så jag vet inte hur det är med kantråd. Men varför skulle det inte fungera? Det vet jag inte.
Vänligen
P.
Jag har bara kör det i mina tubisar så jag vet inte hur det är med kantråd. Men varför skulle det inte fungera? Det vet jag inte.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:21Har läst nånstans att det kan vulka ihop slang och däck. Vilket kanske känns lite tråkigt på kanttrådsdäck.
Har läst nånstans att det kan vulka ihop slang och däck. Vilket kanske känns lite tråkigt på kanttrådsdäck.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:16Då tar jag nästa nybörjarfråga, borde kanske starta ny tråd, men vi prövar här
Kanttråd eller tubisar?
Fördelar/nackdelar?/Pelle
Då tar jag nästa nybörjarfråga, borde kanske starta ny tråd, men vi prövar här
Kanttråd eller tubisar?
Fördelar/nackdelar?
/Pelle
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:52Hej Göran.
"Har läst nånstans att det kan vulka ihop slang och däck. Vilket kanske känns lite tråkigt på kanttrådsdäck."
Och varför skulle det vara tråkigt? För när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slang eller? Jag gör det i allafal. För i
Hej Göran.
"Har läst nånstans att det kan vulka ihop slang och däck. Vilket kanske känns lite tråkigt på kanttrådsdäck."
Och varför skulle det vara tråkigt? För när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slang eller? Jag gör det i allafal. För i
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:39Tänkte att det blev besvärligare att sätta dit en ny slang om ventilen kladdade igen. Fast i praktiken kanske det inte är nått problem.
Tänkte att det blev besvärligare att sätta dit en ny slang om ventilen kladdade igen. Fast i praktiken kanske det inte är nått problem.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:51Det gäller att få geggan in i slangen också.
Det gäller att få geggan in i slangen också.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:09Hej Göran.
"Tänkte att det blev besvärligare att sätta dit en ny slang om ventilen kladdade igen. Fast i praktiken kanske det inte är nått problem."
Nja det har liksom inte med saken att göra. Ventilen sitter väl fast på slangen. Iallafall på mina s
Hej Göran.
"Tänkte att det blev besvärligare att sätta dit en ny slang om ventilen kladdade igen. Fast i praktiken kanske det inte är nått problem."
Nja det har liksom inte med saken att göra. Ventilen sitter väl fast på slangen. Iallafall på mina s
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:12En Wese kostar ungefär som Vittoria Pittstopp.
Vilket som är bästa köp avgörs i dikeskanten?
En Wese kostar ungefär som Vittoria Pittstopp.
Vilket som är bästa köp avgörs i dikeskanten?
Quote from Berit Bengtson on 23 August 2010, 16:21Göran O skrev:
> det kan vulka ihop slang och däckVarvid P. svarade:
> när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slangOM det verkligen stämmer att slang och däck VULKAS ihop så är det inte bara att sätta dit en ny slang.
Göran O skrev:
> det kan vulka ihop slang och däck
Varvid P. svarade:
> när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slang
OM det verkligen stämmer att slang och däck VULKAS ihop så är det inte bara att sätta dit en ny slang.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:20Göran O skrev:
> det kan vulka ihop slang och däckVarvid P. svarade:
> när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slangOM det verkligen stämmer att slang och däck VULKAS ihop så är det inte bara att sätta dit en ny slang.
Jo det är det verkli
Göran O skrev:
> det kan vulka ihop slang och däck
Varvid P. svarade:
> när däcket är slut så sätter väl du ändå dit en ny slang
OM det verkligen stämmer att slang och däck VULKAS ihop så är det inte bara att sätta dit en ny slang.
Jo det är det verkli