Quote from Håkan Öhling on 28 October 2010, 10:48haha - e inte det fusk?;)
Pers: (tider som dock är 15år gamla)
5km 17.20
10km 38.10
4.2mil 3.57Då håller jag helt plötsligt med! 🙂
Självklart ska du sikta på att komma ner på dina gamla pers!! Utom på maran där du borde kunna kapa en hel del med
haha - e inte det fusk?;)
Pers: (tider som dock är 15år gamla)
5km 17.20
10km 38.10
4.2mil 3.57
Då håller jag helt plötsligt med! 🙂
Självklart ska du sikta på att komma ner på dina gamla pers!! Utom på maran där du borde kunna kapa en hel del med
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:57Just nu känns det som om sub 40 är en bit bort med tanke på kylan, vintern, mörkret, hösttröttheten...ja ni fattar
klart man hoppas, men 1 minut är mycket, det krävs sån mental laddning...
Å 37min....OMG...
Just nu känns det som om sub 40 är en bit bort med tanke på kylan, vintern, mörkret, hösttröttheten...ja ni fattar
klart man hoppas, men 1 minut är mycket, det krävs sån mental laddning...
Å 37min....OMG...
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 11:06För att bedöma hur bra eller dålig en tid på given sträcka är med avseende på ålder och kön så kan man använda den här kalkylatorn:
http://www.runnersworld.com/cda/agegradingcalculator/
För att bedöma hur bra eller dålig en tid på given sträcka är med avseende på ålder och kön så kan man använda den här kalkylatorn:
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 12:00Väldigt mycket glädjekalkylerande här idag;););)
Under 40 på milen kräver i regelbunden träning med plural mil per vecka om man inte råkar vara en dold talang.
Väldigt mycket glädjekalkylerande här idag;););)
Under 40 på milen kräver i regelbunden träning med plural mil per vecka om man inte råkar vara en dold talang.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 12:12Eller, som i Niklas fall, har gjort det tidigare. 😉
Eller, som i Niklas fall, har gjort det tidigare. 😉
Quote from Jonny Persson on 28 October 2010, 12:17Nja. Jag snittade nog ca 3 mil i veckan när sprang under 40 på milen året efter att jag comebackade som löpare efter långt uppehåll. Då dessutom med rätt hög fettprocent. Milen går rätt snabbt att dra ner tiderna på utan att behöva knarka kilometrar.
Så
Nja. Jag snittade nog ca 3 mil i veckan när sprang under 40 på milen året efter att jag comebackade som löpare efter långt uppehåll. Då dessutom med rätt hög fettprocent. Milen går rätt snabbt att dra ner tiderna på utan att behöva knarka kilometrar.
Så
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 12:381= singularis, 2 = par & 3 = pluralis ;);)
1= singularis, 2 = par & 3 = pluralis ;);)
Quote from Jonny Persson on 28 October 2010, 12:40Anders: Jag tyckte det var så lite att det inte räknades som pluralis i träningssammanhang. 😉
Anders: Jag tyckte det var så lite att det inte räknades som pluralis i träningssammanhang. 😉
Quote from Jonny Persson on 28 October 2010, 13:04Det är din definition som är rätt Anders så du kan vara lugn!
Det är din definition som är rätt Anders så du kan vara lugn!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 13:1413.06 på 100m är mitt snabbaste, om inte bästa, resultat.
13.06 på 100m är mitt snabbaste, om inte bästa, resultat.