Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:18Det skulle vara väldigt trevligt att kunna ha motsvarande tabell som på jogg.se även här. Nu har jag vant mig med funbeat och vill ogärna byta men för den som ägnar sig åt löpning så är nog jogg snäppet bättre.
BILD:http://gorgias.de/jogg.png
Det skulle vara väldigt trevligt att kunna ha motsvarande tabell som på jogg.se även här. Nu har jag vant mig med funbeat och vill ogärna byta men för den som ägnar sig åt löpning så är nog jogg snäppet bättre.
BILD:http://gorgias.de/jogg.png
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 22:23Jag gör som Yvonne, då är det inga problem! Kan ju kolla antalet km löpta på långpass m m.
Jag gör som Yvonne, då är det inga problem! Kan ju kolla antalet km löpta på långpass m m.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 23:30Det där med målräknare som det tipsades om redan i andra inlägget funkar faktiskt alldeles utmärkt här på Funbeat. Där kombinerar man helt enkelt ihop alla träningsformer som man vill ha med i summeringen. Målräknaren kan också ställas in så man får resul
Det där med målräknare som det tipsades om redan i andra inlägget funkar faktiskt alldeles utmärkt här på Funbeat. Där kombinerar man helt enkelt ihop alla träningsformer som man vill ha med i summeringen. Målräknaren kan också ställas in så man får resul
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 06:20Man kan välj om man vill ha pass med arbetskompisar i 8 min/km-tempo, löpskolningpass eller nervarvning i summeringen.
Sedan är det möjligt att få summeringen per vecka.Man kan lägga in visning av "Mina mål" överst på första sidan. Sedan är det bara ett
Man kan välj om man vill ha pass med arbetskompisar i 8 min/km-tempo, löpskolningpass eller nervarvning i summeringen.
Sedan är det möjligt att få summeringen per vecka.
Man kan lägga in visning av "Mina mål" överst på första sidan. Sedan är det bara ett
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 07:27Jag reggar alla pass i en Access-databas. Får ut all statistik som går att få på materialet.
Kan söka på olika urval och textsök mm.
En stor nackdel dock är att MS Access bara kan köras under Windows.
Jag reggar alla pass i en Access-databas. Får ut all statistik som går att få på materialet.
Kan söka på olika urval och textsök mm.
En stor nackdel dock är att MS Access bara kan köras under Windows.